برخی گزارش‌ها از برچیده شدن دیوارنگاره میدان ولیعصر حکایت دارند.
به گزارش سایت یورونیوز، تنها یک روز پس از نماش بیلبوردی در میدان ولیعصر تهران با عنوان «زنان سرزمین من، بانوان مفاخر ایران» و پس از آنکه تنی چند از چهره های معروف این تصویر خواهان حذف عکس خود شدند، مسئولان این نمایش تصمیم به برداشتن این دیوارنگاره گرفتند.
فاطمه معتمد آریا، مرضیه برومند، پروانه کاظمی، ژاله علو و تنی چند از زنان خواستار حذف تصویر خود شده بودند. پرویز پرستویی با انتشار نامه ای به دستخط ژاله علو به مسئولان سازمان اوج توصیه کرده بود به تقاضای این هنرمند پیشکسوت احترام بگذارند چرا که اساسا از وی برای چنین کاری اجازه قبلی نگرفته بودند.
ظاهرا قرار است تغییرات و اصلاحاتی در این تصویر اعمال شود.
گفتنی‌ست که امروز تسنیم از نصب این دیوارنگاره خبر داده بود.
این خبرگزاری اصولگرا نوشت: بامداد امروز بیست و یکم مهرماه ۱۴۰۱ جدیدترین دیوار نگاره میدان ولیعصر(عج) در پایتخت با نمایی از “بانوان مفاخر ایرانی” رونمایی شد.
در این دیوار نگاره جدید که در ضلع شمال غربی میدان ولیعصر تهران نصب شده نمایی از “بانوان مفاخر ایرانی” به نمایش گذاشته شده است.
لازم به یادآوری است که تصاویر نصب شده در این محل همواره دارای پیام‌های مختلف بوده و این‌بار تصویر بانوان مفاخر ایرانی در این جایگاه نقش بسته است تا نشان دهد جایگاه زن در جامعه ایران چیست؟ و چطور بانوان نقش تاثیرگذاری در کشور و البته سطح بین‌الملل داشته و دارند.
مجتبی حسن‌زاده طراح گرافیک طرح جدید دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *