بانی‌فیلم: موفقیت‌هایی که آرنولد شوارتزنگر به دست آورد، تنها مربوط به ورزش و فیزیک بدنی‌اش نبود؛ او در سختی‌های زیادی تلاش کرد شرایط مناسبی را برای کار و زندگی‌اش پس از مهاجرت به آمریکا بسازد.
این اتریشی‌تبار که برای سا‌ل‌ها مقام نخست ورزش پرورش‌اندام را کسب کرده بود، پس ا‌مهاجرتش به آمریکا با جالش‌های فراوانی روبرو شد. لهجه‌اش و با توجه به تنومندی فیزیک بدنی‌اش برای یافتن نقش‌های سینمایی، با مشکلات زیادی دست به گریبان بود.
آرنولد به تازگی کتابی نوشته که قرار است بزودی در بازار کتاب پخش شود؛ «مفید باشید: هفت ابزار برای زندگی» نام این کتاب است.
سایت nytmag به این بهانه این کتاب درباره این بازیگر و سیاستمدار آمریکایی نوشته:
آرنولد شوارتزنگر برای یک مدت طولانی بخشی از چشم انداز آمریکا بود که غیر محتمل بودن داستان او به سادگی قابل قبول هیچکس نیست!
او یک بدنساز مهاجر از اتریش با نامی بلند و ناخوشایند، با لهجه‌ای سنگین و ظاهری متفاوت با هر ستاره بزرگ سینما، به یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود تبدیل شد!
آرنولد پس از موفقیت‌هایش در سینما، بدون هیچ تجربه سیاسی، به عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد؛ چیزی شبیه به یک دولتمرد بزرگ.
هر چقدر هم که دستاوردهای شوارتزنگر غیرممکن بوده باشد، اما خود او معتقد است زندگی و دیدگاهش می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.
حداقل این هنرپیشه، این فرضیه را در کتاب جدید خود نوشته که در زمینه خودباوری‌ و کمک کردن به خود است؛ کتاب «مفید باشید: هفت ابزار برای زندگی» نوشته آرنولد دهم اکتبر منتشر خواهد شد.
شوارزنگر که حالا ۷۶ ساله است در مورد دلایلش برای نوشتن این کتاب می گوید: «من هیچ چیزی را برای کسی تضمین نمی‌کنم، آنچه انجام می‌دهم و می‌خواهم دیگران هم انجام دهند این است که بگویم: نگاه کنید، با هر کسی که صحبت و به او کمک کرده‌ام و از من یاد گرفته است . خود من هم به آن رسیده‌ام، این است که آسمان محدودیت ندارد. اگر شکست خوردید، به جهنم. این شکست پایان دنیا نیست.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *