بازیگر مجموعه تلویزیونی «نون خ» گفت: به طور کلی خنداندن مردم در همه جای دنیا کار سختی است، اما به دلیل محدودیت‌هایی که برای بازیگران زن وجود دارد، کارشان سخت‌تر است.
راضیه دهقان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: سریال تلویزیونی «نون خ» در پنج فصل ساخته شده است، در این سال‌ها که این مجموعه پخش شده در جذب مخاطب موفق بوده و رضایت مردم را کسب کرده است، توجهات و حساسیت‌های زیادی را هم پیرامون خودش ایجاد کرده که عامل جذابیت سریال شد.
بازیگر سریال «نون خ ۵» (به کارگردانی سعید آقاخانی) گفت: مجموعه‌های «نون خ» مخاطبان عام و خاص خودش را داشت، این سریال با لهجه و گویش شیرین کردی سعی کرد به همه مسائل و ظرفیت و ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی مردمان این خطه از کشورمان با زبان طنز بپردازد تا لحظات خوش و شیرینی برای همه مردم ایران ایجاد کند.

خوشحالم «نون خ» حال مردم را خوب کرد

دهقان بیان کرد: استمرار و پیوستگی سریال «نون خ» در فصول مختلف و محبوبیت در میان مخاطب و جامعه در وهله اول لطف خدا و سپس تلاش و دلسوزی وصف‌ناپذیر عوامل و بازیگران و گروه حرفه‌ای و کاربلد این سریال است، «نون خ» در تمام این سال‌ها لحظات خوب و شیرینی در دل و ذهن مردم ایجاد کرده و توانست باعث شادی مردم شود.
بازیگر سریال پلاک ۱۳ (به کارگردانی آرش معیریان) بیان کرد: کار با سعید آقاخانی که از کارگردان‌های حرفه ای کشور است، به گواه همه هنرمندان و بازیگرانی که با او کار کرده‌اند، بسیار شیرین و لذت‌بخش و البته بسیار سخت است، آقاخانی کارگردانی سخت‌کوش، منظم، حرفه‌ایی، دلسوز، مهربان است؛ سر کار نهایت تلاش را انجام می‌دهد که کار به بهترین نحو جلو برود و خروجی خوبی داشته باشد.
دهقان گفت: آقاخانی در مقام کارگردان همیشه تلاش می‌کند بتواند به نوعی کار کند، که همیشه در همه جا در مقابل هر کسی، چه مخاطب چه منتقد از اصالت سریال «نون خ» دفاع کند و البته تا اینجا که موفق بوده است و به رسالتش عمل کرده است.

خنداندن مردم در همه جای دنیا کار سختی است

بازیگر سریال نقش خاک (به کارگردانی آرش معیریان) اظهار داشت: به دلیل محدودیت‌هایی که برای بازیگران زن وجود دارد، کار کمدین‌های زن به مراتب از کمدین‌های مرد سخت‌تر است؛ البته به طور کلی خنداندن مردم در همه جای دنیا کار سختی است، به ویژه برای بازیگران زن که با همه مسائل و مشکلات باید نهایت تلاش خود را بکنند که بتوانند باعث شادی و خنده مردم بشوند.
وی افزود: به طور کلی کار کمدی و خنداندن مردم کار سخت و دشواری است، نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا؛ بیشتر بازیگران کمدی مرد هستند و بازیگران زن خیلی کم کار کمدی انجام می‌دهند، قطعا بازیگران مرد فرصت بیشتری برای موفقیت دارند؛ انعطاف بیشتر و فضای بازتر این فرصت را بیشتر در اختیار هنرمندان مرد قرار می دهد، حالا اگر یک زن در این مسیر موفق‌تر باشد قطعا ۱۰ برابر سختی کشیده و تلاش کرده تا بتواند بالاتر بایستد.

بیشتر گرایش به کارهای جدی و گونه اجتماعی دارم

دهقان بیان کرد: خودم بازی در گونه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی را دوست دارم، به همه شخصیت‌هایی که تا الان در سریال‌ها و فیلم‌هایشان بازی کرده‌ام، به شدت علاقه دارم؛ یک بازیگر باید همه موقعیت‌ها و شخصیت‌ها را تجربه کند تا پخته شود.
بازیگر سریال میانبر (به کارگردانی یزدان فتوحی) ادامه داد: البته به خاطر نوع شخصیت و رفتار خودم بیشتر گرایشم به کارهای جدی و گونه اجتماعی است و باتوجه به اینکه سریال «نون خ» یکی از موفق‌ترین سریال‌های طنز اخیر است، تجربه بسیار خوبی را با بازی در این سریال در کنار سعید آقاخانی داشتم. نقش نازار را بسیار دوست داشتم، فکر می کنم مردم هم راضی بودند و او را دوست داشتند.
دهقان افزود: در حال حاضر مشغول بازی در یک فیلم سینمایی و یک نمایش خانگی هستم که فقط می‌توانم بگویم که کمدی نیستند، اطلاعات بیشتری نمی‌توانم بدهم بخاطر اینکه کار در سکوت خبری انجام می شود، به زودی خبرهای آن منتشر می‌شود.
بازیگری سریال داستان یک شهر (به کارگردانی محمدرضا آهنج) گفت: از همه مردم که از این سریال حمایت کردند و هر جایی که مرا می بینند مورد لطف و محبت قرار می‌دهند، تشکر می‌کنم؛ امیدوارم توانسته باشم ذره‌ای شادی و خوشحالی برای مردم ایجاد کرده باشم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *