بانی‌فیلم: اولین نمایش جهانی «جوکر، جنون دو نفره» در سالن بزرگ دارسنا برای منتقدین به نمایش در آمد.
به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم از جشنواره ونیز، ساعت هفت بعدازظهر همین روز هم مراسم فرش قرمز این فیلم، با حضور تاد فیلیپس کارگردان و دو هنرپیشه اصلی آن یعنی واکین فینیکس و لیدی گاگا برگزار شد و سپس نمایش اصلی «جوکر: جنون دو نفره» در کاخ جشنواره آغاز شد.
تاد فیلیپس قبل از آغاز کنفرانس مطبوعاتی، برای خبرنگاران کنجکاو توضیحاتی داد:
«در باره این فیلم باید بگویم که بسیار اعصابم خرد است، انتظارها خیلی بالاتر از آنچه تصور می‌کردم رفته، بنابراین تشویش ایجاد شده است. باید بگویم که این یک اثر کمدی/موزیکال است که عشق به زندگی بین دو کاراکتر به نام‌های آرتور فلک و هارلی کین را روایت می‌کند. در حالی که در بیمارستان دولتی «گاتهام» از این دو نگهداری می شود. و آرتور یا همان جوکر، منتظر طی شدن مراحل دادگاه برای جرمی است که مرتکب شده.»

Screenshot

فیلیپس افزود: «آنها در همین هنگام عاشق یکدیگر می‌شوند که در اغلب اوقات همراه با آواز و موزیک اجراست، اما ماجراهای عشقی آنها به شکست می انجامد در حالی که هر دو در انتظار صدور رای و نتیجه دادگاه هستند.»
یکی از نکات جالب توجه در «جوک…» این است که لیدی گاگا از کارگردان فیلم خواسته بود آوازهایش به طور زنده هنگام فیلمبرداری، سر صحنه بازی و اجرا شود.
تاد فیلیپس در این باره اضافه می‌کند، آواز خواندن هر دو بازیگر با به شکل زنده و هنگام فیلمبرداری، مورد توافق فینیکس هم بوده.
تاد فیلیپس در مجموع از کل کار راضی است.
جشنوار ونیز. روز شنبه این هفته به کار خود پایان می‌دهد.
ونیز / چهارشنبه ۴ سپتامبر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *