کارگاه آموزش بازیگری ویژه دختران و پسران زیرنظر فرهاد بشارتی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، کارگاه آموزش بازیگری ویژه دختران و پسران زیرنظر فرهاد بشارتی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.این کارگاه آموزشی ویژه گروه سنی 12 سال به بالا بوده و هر ترم آن 8 جلسه می‌باشد که روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود.
از جمله محورهای اصلی این کارگاه می‌توان به اصول و مبانی بازیگری، فن بیان، زبان بدن، بداهه‌گویی و دیالوگ‌گویی، استعدادیابی و اعتماد به نفس اشاره کرد.
فرهاد بشارتی فعالیت خود در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی وارد عرصه تصویر شد. وی سابقه بازی در تئاتر و تعداد زیادی سریال تلویزیونی با کارگردانان نام آشنای کشور را داشته و در چند تله فیلم و فیلم سینمایی نیز ایفای نقش کرده است.
براساس این گزارش، کارگاه آموزش بازیگری فرهنگسرای گلستان در روزهای دوشنبه از ساعت 14 تا 15 ویژه دختران و از ساعت ساعت 15 تا 16 ویژه پسران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 77810036 تماس بگیرند و یا به نشانی: میدان نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
هنرجویان برتر به پروژه‌های تلویزیونی معرفی شده و گواهی معتبر به آنها اعطا می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *