بانی‌فیلم: متیو دآنکونا روزنامه‌نگاری‌ست که در نشریه  the NEW EUROPEAN نوشت: «گلوله به ترامپ خورد، اما جو بایدن را کشت. تک تیری که مسیر دنیا را تغییر داد!»
جمله این روزنامه‌نگار شاید سرفصل تمامی نزاع‌های دو حزب دمکرات و جمهوری‌خواه امریکا باشد که در ماه‌های نزدیک به انتخابات این کشور، اختلافات‌شان هر روز بیشتر شده است.
شخصیت پوپولیستی دونالد ترامپ و تخصص‌ شگرفش در تهییج افکار عمومی، چند رده جایگاه او را در نظرخواهی بالاتر از جو بایدن قرار داده، اما این تمام ماجرا نیست؛ داستان محکومیت‌های این کاندیدای جمهوری‌خواهان در چند دادگاه فدرال، جزو سوژه‌هایی‌ست که دمکرات‌ها قطعا به سراغش خواهند رفت!
بخش بزرگی از دست‌اندرکاران هالیوود پس از کناره‌گیری جو بایدن از ماراتون انتخابات، پشتیبانی خود را از کامالا هریس اعلام کرده‌اند.
به کزارش بانی‌فیلم، ورایتی روزنامه معروف سینمایی امریکا، در خبری نوشته که بزرگان هالیوود پشتیبانی خود را از معاون اول رییس جمهوری امریکا یعنی خانم کامالا هریس برای نامزدی ریاست جمهوری امریکا علنی کردند.
درحالی که امروز اعلام شد هریس امکان استفاده از مبالغ جمع‌آوری شده در کمپین جو بایدن را دارد، یک منبع آگاه به ورایتی گفته که هالیوودی‌ها مبالغی را که پیش از این برای پشتیبانی از جو بایدن جمع آوری کرده بودند در اختیار کمیته حمایت از خانم کامالا هاریس قرار خواهند داد.
این حرکت نشان می‌دهد که سینمایی‌های امریکا به شکل مستقیم وارد چرخه رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده است.
تصویر این خبر، روی جلد مجله معروف تایم و مربوط به دو روز پیش است که خبر کناره‌گیری جو بایدن از کورس انتخابات ریاست جمهوری و جایگزینی کامالا هریس اعلام شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *