یکی از تهیه کنندگان رادیو محرم بیان کرد مردم درتماس های تلفنی با 162 تاکید دارند آخرین قطعات صوتی محرمی و حسینی و قطعه های خاطره انگیز از رادیو محرم پخش شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، سيد محمدعلي حسينيان،تهیه کننده شیفت پخش راديو محرم درباره تولیدات این شبکه می گوید: امسال توفیق این را داشتم که تهیه کنندگی شیفت های پخش رادیو محرم را عهده دار باشم. تلاش داریم مرثيه خواني، شعرخواني، سخن معرفتي، نماهنگ و ديگر آواهاي حسيني متفاوت را براي مردم پخش مي كنم. همچنين در كمربندهاي جدول پخش راديو محرم، بخش هایی از بيانات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) روانه آنتن می شود.تلاوت قرآن از دیگر بخش هایی است که در نوبت پخش مي‏گذاريم و تقدیم عزاداران می شود. همچنین سامانه 162 بهترين راه ارتباطي مردم با اين رسانه حسيني است.
حسینیان در پاسخ به این پرسش که مخاطبان رادیو محرم چه انتظاری از این شبکه دارند و چه مواردی را مطرح می کنند؟ عنوان می کند: مخاطبان توقع دارند آخرين قطعه هاي صوتي محرمي، حسيني و قطعه هاي خاطره انگيز برایشان پخش شود. ما هم تلاش می کنیم به صورت هنرمندانه و تركيبي از شور و شعور را به گوش مخاطبان برسانیم.
تهیه کننده رادیو محرم با بیان وجه تمايز اين راديو با ديگر رسانه ها یادآوری می کند: تفاوتی که رادیو محرم با دیگر رسانه ها دارد این است كه رادیو محرم در هر لحظه مخاطبان را با حسينيه اي به وسعت دلها همراه مي كند، به صورتی كه مردم به انتخاب خودشان مدام قطعه هاي مختلف حسيني را مي‏ شنوند. اميدوارم محرم امسال بتوانيم بهتر از تمام سال هاي گذشته هم شور حسيني را در جامعه ترويج و تقويت كنيم و هم براي تقويت شعور حسيني بتوانيم هنرمندانه مطالب موثر و مفيدي را ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *