سریال «چرخ گردون» که قرار بود از نیمه دوم مهرماه پخش خود را آغاز کند، زودتر از موعد مقرر از ۳۱ شهریورماه راهی آنتن تلویزیون خواهد شد.
به گزارش ایسنا، فصل دوم «چرخ گردون» قرار بود از نیمه مهرماه به آنتن شبکه دو سیما برسد اما با توجه به آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، این تصمیم گرفته شد تا پخش این مجموعه تلویزیونی که فضایی کمدی و طنز دارد به شنبه ـ ۳۱ شهریورماه ـ موکول شود.
سعید مرادی- تهیه‌کننده سریال «چرخ گردون» ـ‌ درباره تغییر پخش سریال توضیح داد: قرار بود این سریال از نیمه مهرماه پخش خود را آغاز کند اما به دلیل ایام هفته وحدت تصمیم گرفته شد تا «چرخ گردون ۲» را از شنبه هفته آینده ۳۱ شهریورماه آغاز کنیم. کار پس‌تولید برای ما فشرده‌تر می‌شود ولی از آن جایی که شاید کنداکتور یکی از بهترین ایام سال نصیبمان شده است، از این اتفاق بسیار خرسندیم.
سریال «چرخ گردون» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما، قرار است، هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آغاز کند.
به‌تازگی فصل دوم این سریال در آستانه پخش قرار گرفته است. مجموعه‌ای که این بار به موضوعات جدید با نویسنده و عوامل و برخی از بازیگران جدید می‌پردازد.
دو بازیگر نقش اصلی علیرضا خمسه و حمید لولایی همانند سری قبل حضور دارند اما در فصل جدید کاظم نوربخش و رابعه اسکویی نیز به جمع آنها اضافه شدند و ایفای نقش امیر تاجیک برای اولین بار در کنار خوانندگی تیتراژ، از اتفاقات جدیدی است که در فصل دوم این سریال رقم می‌خورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *