‎مراسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره استاد محمدعلی بهمنی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
‎به گزارش ایرنا، کانون تغزل فرهنگسرای رسانه به مناسبت درگذشت استاد محمدعلی بهمنی شاعر نام‌آشنای کشور، مراسم ویژه‌ای برای یادبود این چهره برجسته ادبی و هنری با عنوان «در سوگ استاد» برگزار می‌کند.
‎«سوگ استاد»، نشست فرهنگی و ادبی است که با حضور جمعی از اهالی شعر و ادب و رسانه برگزار می‌شود و به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بهمنی می‌پردازد. تجلیل از خانواده این شاعر فقید، بخش مهمی از مراسم سوگ استاد است. این مراسم فرصتی برای گردهمایی شاعران، نویسندگان، هنرمندان و فرهنگ‌دوستانی است که با آثار و یاد این شاعر فرهیخته پیوند عمیقی دارند.
‎محمدعلی بهمنی، شاعر و غزل‌سرای صاحب سبک کشور است که ۹ شهریورماه امسال دار فانی را وداع گفت. مضمون عمیق شعری او که پیوندخورده با مضامینی چون عشق، زندگی، دوست داشتن و مهربانی است، بر یاد و خاطره بسیاری از دوست‌داران فرهنگ و ادب نشسته و آنها را بر زبان زمزمه می‌کنند.
‎براساس این گزارش، مراسم پاسداشت یاد و خاطره استاد بهمنی، روز شنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۶ در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگ‌سرای رسانه برگزار خواهد شد. رضا شالبافان اجرای این برنامه را برعهده دارد.
‎فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *