قرارداد سرگروهی ۶ فیلم جدید برای اکران در سینماها ثبت شد.

به گزارش ایسنا، در سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که امروز، یکشنبه۱۴مردادماه در خانه سینما برگزار شد، نام دو فیلم جدید برای اکران از چهارشنبه همینهفته و قرارداد اکران چند فیلم دیگر ثبت شد.

براین اساس فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «درآغوش درخت» از چهارشنبه ۱۷ مرداد در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهند رفت.

«ملاقات با جادوگر» در یکی دو سال گذشته چند بار در نوبت اکران قرار گرفت که بهدلایل مختلف به نمایش درنیامد و بالاخره قرار است از این هفته طلسم اکران آنبشکند.

«در آغوش درخت» نیز در جشنواره فجر دو سال قبل رونمایی شده بود که از این هفتهبه نمایش درمی‌آید.

علاوه بر این‌ها، در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، قرارداد سرگروهی «نفرین آرتا»، «مفت بر»، «قیف»، ‌ «شه سوار»، «شهر گربه ها» و «سفر پرماجرا» ثبت شده است.

فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی و تهیه کنندگی سید جلالچاوشیان ساخته شده که توسط دفتر پخش «گویا فیلم» به سرگروهی پردیسایران‌مال اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخشنیز به سرگروهی پردیس آزادی اکران خواهد شد که پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کنندهاست. همچنین تازه‌ترین فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی وتهیه‌کنندگی سعید ملکان آماده اکران شده که با پخش «خانه فیلم» به سرگروهیپردیس چارسو روانه سینماها خواهد شد.

63111111.jpg

«قیف»

فیلم کمدی «شه سوار» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین نمازی نیز که سال گذشتهدر جشنواره فجر رونمایی شد توسط دفتر پخش «شهرفرنگ» به سرگروهی پردیسملت اکران خواهد شد.

62858635.jpg

«شه‌سوار»

فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها ۲» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی نیز درحوزه سینمای کودک و نوجوان است که «خانه فیلم» آن را به سرگروهی پردیسکورش اکران خواهد کرد.

فیلم سینمایی «سفر پرماجرا» به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت سیفی با پخش«رسانه فیلمسازان مولود» نیز دیگر فیلمی است که اعلام شده به سرگروهی پردیسچارسو اکران می‌شود.

در گزارش جلسه شورای صنفی نمایش آمده است که در ادامه روند یکسان سازیقراردادها، پس از برگزاری جلسات متعدد، با صورتحساب یکسان پیشنهاد شده انجمنسینماداران و کانون پخش‌کنندگان موافقت و بنا شد از این پس سینماداران بر اساسصورتحساب مذکور تسویه مالی با پخش‌کنندگان را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *