فیلم سینمایی «جاسمین غمگین» به کارگردانی وودی آلن یکشنبه (۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳) در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «جاسمین غمگین» ساخته‌ی وودی آلن محصول 2013 آمریکا، در ژانر درام روانشناختی، کمدی و عاشقانه، یکشنبه (۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳) ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس و مدرس سینما نقد و بررسی می‌شود.
این فیلم در مورد زنی ثروتمند به نام جاسمین فرنچ (با بازی کیت بلانشت) است که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. در این میان زمانی که جاسمین همه چیز زندگی خود از جمله همسرش هال (با بازی الک بالدوین) که یک تاجر ثروتمند است را از دست می‌دهد، به سانفرانسیسکو نقل مکان می‌کند تا با خواهرش جینجر (با بازی سالی هاوکینز) زندگی کند. حال جاسمین تلاش می‌کند با وجود نداشتن مهارت و پول، دوباره روی پای خود بایستد اما… .
فیلم جاسمین غمگین پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد برنده ۵۵ جایزه از جمله یک جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی کیت بلانشت شد. این فیلم همچنین نامزد دریافت ۸۳ جایزه دیگر نیز شد که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی دو جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش مکمل زن با بازی سالی هاوکینز اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و بیست و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی و یا صفحه فرهنگسرای ارسباران در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *