فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» به کارگردانی جاستین مارتین در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش مهر، پانزدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» اختصاص دارد.
فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی سوزی میلر و کارگردانی جاستین مارتین، چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.
پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و علی منصوری (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.
در توضیح این فیلم تئاتر آمده است: جودی کامر در نقش تسا انسلر، از خانواده‌ای متوسط و با ورود به دانشگاه معتبر و رده بالا، در رشته حقوق تحصیل کرده و اکنون هفت سالی‌ است که وکیل مدافع بسیاری از پرونده‌های حقوقی و به‌خصوص آزارهای جنسی شده است. او با شرح وضعیت یک وکیل مدافع در برخورد با متهمان پرونده و رویارویی آنها با دادستان و قاضی، توضیحات کاملی می‌دهد و معتقد است تا زمانی که دفاعیات وکیل مدافع از متهم، توسط دادستان نقض و یا از طرف هیات منفصفه رد نشود، پرونده پیروز و متهم بی‌گناه است و این بی‌گناهی به ظرافت‌های شغلی، روانشناسی فردی و تکنیک‌های وکیل مدافع ارتباط نزدیکی دارد.
علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *