یازدهمین نشست «بچه کتابخون‌ها» با مروری بر کتاب «روزی که شیطان گریست» و حضور نوجوانان کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن، به موضوع واقعه غدیرخم اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این نشست که از ساعت 17 دوشنبه چهارم تیرماه درکتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، نوجوانان حلقه کتابخوانی به بحث وگفتگو پیرامون کتاب «روزی که شیطان گریست» تالیف نورالدین هاشمی وکتاب هایی با موضوع رخداد غدیرخم و سلسله روایت هایی از سیره حضرت علی(ع) می پردازند.
به گفته ی مدیر امورکتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دورهمی‌های یازدهم تا چهاردهم «بچه کتابخون‌ها» در تیرماه با موضوعات متنوعی طراحی شده تا ضمن مطالعه کتاب‌های داستانی، نوجوانان کتاب‌ها را دسته‌جمعی بخوانند و فعالیت‌های جنبی همچون حکایت کتاب «حک»، خوانش، نقد و بررسی، تولید محتوای کتاب‌محور را نیز تجربه کنند.
بر اساس این گزارش، تاکنون، بیش از ۲۰ هزار نوجوان در این باشگاه کتابخوانی ثبت‌نام کرده‌اند. دورهمی «بچه کتابخون‌ها» که از آبان‌ماه سال گذشته هر دو هفته یک‌بار بود، با آغاز فصل تابستان و پس از برگزاری ۱۰ نشست با محوریت کتاب و کتابخوانی، در قالب نشست های هفتگی در فرهنگسراهای شهر تهران دنبال می‌شود.
نوجوانان برای شرکت در این دورهمی‌های کتاب می‌توانند، سایت tlibrary.tehran.ir را مشاهده کنند یا برای حضور در برنامه یاد شده به کتابخانه شهید فهمیده واقع در فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *