قطب‌الدین صادقی شب‌ گذشته به تماشای اجرای نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» در تئاتر شهر نشست و گفت خوشحالم که اعضای این نسل جدید تئاتر، راه‌شان را پیدا کرده‌اند و با اجرایی یک‌دست، پا به صحنه گذاشته‌اند.
به گزارش رسيده، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ و ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است. این اثر نمایشی شب گذشته با حضور قطب‌الدین صادقی اجرا شد.
صادقی در پایان نمایش روی صحنه آمد و گفت: «از شما جوانان ممنونم که شب خوبی را برای ما فراهم آوردید. تئاتر مدرن دیگر به متن وفادار نیست و صرفاً پیشنهادی برای بیرون ریختن انرژی درونی و احساسات بازیگر است.»
او ادامه داد: «این نمایش درباره سرخوردگی از جنگ است که با اندیشه‌ای جدید به صحنه آمده است. در این اثر یک انرژی بی‌پایان را در بازیگران دیدم که با دل و جان و روح‌شان روی صحنه آمده‌اند.»
این هنرمند و مدرس تئاتر در پایان صحبت‌های خود گفت: «خوشحالم که اعضای این نسل جدید تئاتر، راه‌شان را پیدا کرده‌اند و با اجرایی یک‌دست، پا به صحنه گذاشته‌اند.»
سجاد میر، ناهید عساکره، سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *