فیلم کوتاه «یک پیام خصوصی» ساخته آمین صحرایی در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم Female eye کانادا حضور پیدا می‌کند.
به گزارش رسیده، ‎جشنواره فیلم «چشم زن» در ده سال اخیر، توسط مجله MovieMaker به عنوان یکی از ۵۰جشنواره فیلم برتر جهان انتخاب شده است. این جشنواره توسط آکادمی سینما و تلویزیون کانادا Academy of Canadian Cinema شناخته و شریک استعدادهای تماشای تله فیلم است که فیلم‌های منتخب به جوایز سالانه کانادا (اسکار کانادایی) را معرفی می‌کند.
‎این جشنواره در ۱۹تا ۲۵ جولای (اواخر تیرماه) برگزار می‌شود.
‎آمین صحرایی نویسنده و کارگردان «یک پیام خصوصی» پیش از این با این فیلم در سی و هشتمین جشنواره اوزانبروگ و پنجاهمین جشنواره کونکوردیا کانادا حضور داشت و جزو هفت فیلم برتر رویداد exposure شارجه دبی از دیدگاه هنرمندان و تصویربرداران بزرگ جهان انتخاب شده بود.
«یک ‎پیام خصوصی» در مورد یک روز از زندگی دختری است که مدل آرایشگاه زنانه شده اما به ناگاه تمام زندگی‌اش تحت تاثیر یک اتفاق ساده قرار می‌گیرد به گونه‌ای که دیگر راهی برای بازگشت به خانه ندارد.
‎دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: ‎مدیر فیلمبرداری، امین جعفری، صداگذار، مهدی جواهری زاده، موسیقی پیام ازادی، تدوین عماد خدابخش،صدابردار هادی معنوی پور، انتخاب بازیگر افشین غیاثی، دستیار کارگردان محمدجواد فراهانی،شعید جعفری.
بازیگران: نسیم قلیزاده، پرستو رحمت، حسنا قبادی، شهناز نوروزی، شهلا اکبری، مسعود انتظاری، انوش حسینی، قربانعلی عظیمی.
‎پخش کننده این فیلم شرکت‌های آمنیکس پیکچرز  در ایران و بنیاد رودکی در نیویورک آمریکا هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *