از ساعات قبل از شروع رای گیری دوربین های تلویزیونی در شعب اخذ رای مستقر شده اند و تا پایان شب حضور دارند تا اخبار این دوره از انتخابات را به اطلاع مردم برسانند.
به گزارش مهر، از ساعاتی پیش از شروع فرایند رأی گیری، ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های سراسری از جمله شبکه‌های یک، دو و سه سیما آغاز شده است. شبکه خبر نیز در مواردی قاب برنامه اش با شبکه یک سیما یکی می‌شود. شبکه‌های سیما به صورت دو قاب و چند قاب حضور مردم در صف‌ها را در شهرهای دیگر هم نمایش می‌دهند.
گزارشگر برنامه «سلام خبرنگار» قبل از ساعت ۸ صبح از شبکه خبر اعلام کرد که مخاطبان می‌توانند از شبکه خبر و همچنین از قاب ویژه برنامه انتخاباتی شبکه یک سیما از حسینیه امام خمینی (ره) شاهد حضور مردم در صف‌ها باشند.
مجری همچنین توضیح داد که بیش از ۱۰۰ خبرنگار از رسانه‌ها در حسینیه امام خمینی (ره) حضور دارند تا حضور ساعت ۸ رهبر معظم انقلاب را که قرار است رأی خود را به صندوق بیندازند، ثبت کنند.
محمدرحمان نظام اسلامی اجرای ویژه برنامه انتخاباتی شبکه یک سیما را بر عهده دارد و در کنارش پژمان کریمی و مهدی آقابیگی ۲ مجری دیگر تلویزیون او را همراهی می‌کنند.
نظام اسلامی در سخنانی بیان کرد: ۵۰۰ خبرنگار، عکاس، گزارشگر و… از ۱۵۰ خبرگزاری بین المللی و ۳۱ کشور تقاضای حضور و مجوز برای ثبت این رویداد در ایران را داشته اند.
در شبکه دو نیز محسن آزادی اجرای ویژه برنامه انتخاباتی شبکه را بر عهده دارد، ویژه برنامه‌ای که «ایام» نام دارد و از ساعاتی قبل از هشت صبح روی آنتن رفت. این شبکه هم گفت‌وگوهایی با مسئولان داخل استودیو را ترتیب داده است و هم گزارشگران شبکه در شعب اخذ رأی حضور دارند و به دفعات سراغ دوربین گزارشگران می‌روند.
شبکه سه با برنامه «سلام به آینده» به استقبال چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رفته است و طراحی بیشتری برای این ویژه برنامه در نظر داشته است. در استودیوی اصلی این برنامه مژده خنجری و مهدی ترابیان حضور دارند و غیر از موسیقی‌های آرشیوی از خوانندگان هم دعوت شده است تا در استودیو به اجرا بپردازند. احمد اکبرنژاد نیز از استودیو پخش این ویژه برنامه را همراهی می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *