‎شاهد احمدلو که در تدارک ساخت یک فیلم جدید است، گفت: پس از سال‌ها زیست در سینما، فیلمی را می‌خواهم بسازم که ادای دِینی به سینما و برخی سینماگران کمتر دیده شده‌ آن باشد.
‎این بازیگر و کارگردان که به تازگی یک پروانه ساخت برای فیلمی به نام «راننده شخصی» به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی گرفته است، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ از سال‌ها قبل ایده‌ای داشتم که در واقع یک دغدغه ذهنی برایم بود. هومان فاضلی براساس طرحی که داشتم فیلمنامه‌ «راننده شخصی» را نوشت که این روزها در حال بازنویسی است و به زودی وارد پیش تولید می‌شویم و احتمالا فیلمبرداری آن از نیمه مردادماه آغاز خواهد شد.
‎احمدلو افزود: «راننده شخصی» ادای دینی به سینما و سینماگران ایران است؛ سینماگرانی که شاید کمتر دیده شده‌اند و در متن سینمای ایران کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.  
‎این فیلم طبق گفته کارگردانش اگر به موقع آماده شود، متقاضی جشنواره فیلم فجر چهل‌وسوم خواهد بود.  
‎شاهد احمدلو که پیش‌تر فیلم‌های «سینما خر (مشمشه)» و «مورچه خوار» را هم کارگردانی کرده است، درباره نزدیک بودن داستان فیلم جدیدش به ساخته‌های قبلی گفت:‌ «راننده شخصی» یک طنز اجتماعی است که بیشتر در یک بستر اجتماعی روایت می‌شود و در شکل ساختاری و فرم یک پارودی سینمایی است. کمی نزدیک به «سینما خر» است ولی اصلا در تداوم آن نیست بلکه شاید بیشتر به اولین فیلم‌های کوتاهی نزدیک باشد که ساخته‌ام.
‎وی با اشاره به اینکه چند چهره‌ مطرح سینما هم در فیلمش بازی می‌کنند، ادامه داد: این فیلم تمام دغدغه‌ها و زندگی من را دربرمی‌گیرد چرا که بخاطر زیستم در سینما از کودکی و بودن در کنار افراد سینما و علاقه‌ام به بخشی از آدم‌های سینما که دیده نشده‌اند، نگاه و دغدغه دیگری دارم. از این جهت شاید بتوانم بگویم که «راننده شخصی» مهم‌ترین فیلم زندگی‌ام است که می‌خواهم آن را بسازم و امیدوارم نماینده خوبی برای این قشر از سینما باشم.
‎او افزود: حضور تهیه‌کننده فیلم این فرصت را فراهم کرده تا در فضایی مناسب فیلم را بسازم و تلاش می‌کنم رویایی که دارم با این فیلم محقق شود. بخصوی آنکه «راننده شخصی» با داستانی حقیقی و برآمده از دل جامعه سینمایی ایران است اما برای اکثریت مردم ایران ساخته خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *