گروهی مسلح به خانه ای‌پی دیلون خواننده سرشناس هندی حمله کردند، این درحالی است که باند «بیشنوی» نسبت به خشونت بیشتر در مورد همکاری این خوانندهبا سلمان خان هشدار داد.

به گزارش ایرنا، یکم سپتامبر، افراد مسلح به خانه ای‌ پی دیلون خواننده پنجابی درویکتوریا آیلند کانادا حمله کردند. چندین ویدئوی تایید نشده از این حمله در فضایمجازی و تهدیدی آنلاین که مسئولیت تیراندازی را برعهده گرفته، منتشر شده است.

مظنون، روهیت گادارا، ادعا می‌کند که به باند لارنس بیشنوی وابسته است. پیام تهدیدحاکی از آن است که دیلون به دلیل همکاری اخیرش با سلمان خان هدف قرار گرفتهاست.

پس از حادثه تیراندازی به طرفداران خطاب می‌کند؛ پست ویدیویی ای پی دیلونخواننده در فضای مجازی منتشر شد.

تیراندازی در بیرون خانه دیلون در کانادا، موجی از شوک را در صنعت سرگرمی ایجادکرده است.

دیلون در واکنش به این حادثه بیانیه‌ای رسمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و بهطرفداران اطمینان داد: «من در امان هستم. مردم من در امان هستند. از همه کسانیکه کمک کردند متشکرم

171376264.jpg

او بعداً ویدیویی از خود در حال خواندن «سوئیت فلاور» را با تیمش به اشتراکگذاشت. بخش نظرات پست او مملوء از پیام‌های نگران کننده طرفداران بود.

روهیت گودارا از باند لارنس بیشنوی مسئولیت این حمله را برعهده گرفت واظهارداشت که دیلون به دلیل حضور سلمان خان در آهنگ خود هدف قرار گرفت. اینپیام تهدید به دیلون هشدار داد که «در محدوده‌ها بماند» یا با «مثل سگ »کشتهخواهد شد.

باند بیشنوی به دیلون هشدار داد که «در محدوده‌ها بماند» یا با «تهدید مثل سگکشته خواهد شد» روبه رو می‌شود. این حادثه در حال حاضر توسط مجریان قانونکانادا در حال بررسی است.

دیلون و سلمان خان اخیراً در یک موزیک ویدیو با یکدیگر همکاری کرده بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *