10:05

بازیگر کنسرت نمایش «ترانه‌های شرقی» معتقد است: ورود بازیگرهای چهره به عرصه تئاتر بیشتر به خاطر فروش کارهاست؛ یعنی تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها به خاطر این که کارهایشان فروش داشته باشد این کار را انجام می‌دهند در حالیکه لزوما این اتفاق نمی‌افتد.
سمیرا حسینی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بارها چهره‌های بسیار شاخصی به تئاتر ورود کرده‌اند اما به خاطر ضعف این بازیگران، کار فروش نداشته است.
این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که تجربه ایفای نقش در رنج پنهان بیژن میرباقری در سال ۱۳۹۶ را هم داشته، گفت: خیلی مهم است بازیگری که به عرصه تئاتر ورود می‌کند حتی اگر چهره هم باشد یک سری تکنیک‌ها را برای بازیگری در تئاتر یاد بگیرد.

درگیر سریال که می‌شوم کمتر تئاتر کار می‌کنم

دانش‌آموخته رشته تئاتر – گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری که تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرده می‌گوید: من تازه وارد بازار تئاتر نشده‌ام. تئاتر و ادبیات نمایشی خوانده‌ام و سال‌ها تئاتر کار کردم و همزمان با کارهای تصویرم کارهای تئاترم را هم ادامه دادم.
بازیگر نمایش کافه عاشقی اظهار داشت: وقتی خیلی درگیر کار تصویر بودم هر چند سال یک بار کار تئاتر کردم اما اکنون ۴، ۵ سالی است که چون درگیر سریال می‌شوم، هر سال یک کار را روی صحنه می‌روم.

شانس بچه‌های تئاتر در ورود به عرصه تصویر خیلی زیاد شده است

وی همچنین درباره ورود بازیگرهای تئاتر به عرصه تصویر، سینما و تلویزیون و این‌که چرا بسیاری از بازیگرهای تئاتر اقبال در ورود به عرصه تصویر ندارند؟ گفت: زمانی که ما تئاتر کار می‌کردیم و دانشجوی تئاتر بودیم خیلی کمتر این‌گونه بود. اما خیلی بیشتر شده که کارگردان‌های کار تصویر، سینمایی، سریال‌ها تئاتر می‌بینند و از بین بازیگرهای تئاتر، بازیگر انتخاب می‌کنند و بازیگرهای ناشناخته را در کارهای خود به کار می‌گیرند و چند سالی هم است این رونق گرفته است.
بازیگر نوار زرد (پوریا آذربایجانی ۱۳۹۶) ادامه داد: به خاطر همین، شانس بچه‌های تئاتر در ورود به عرصه تصویر خیلی زیاد شده است و می‌توانند روی خودشان کار کنند به گونه ای که بدرخشند و دیده شوند تا کارگردان های کار تصویر هم از آنها استفاده کنند.

عقرب عاشق چالش بازیگری برای من بود

بازیگر شاید برای شما هم اتفاق بیافتد درباره بهترین تجربه خود در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون هم گفت: مردم مرا با سریال آسمان همیشه ابری نیست، می شناسند که این کار را خیلی دوست داشتم، با وجود این‌که قبل از آن ۵، ۶ سریال کار کرده بودم.
بازیگر نقش سپیده در سریال نمایش خانگی عقرب عاشق (حسین سهیلی‌زاده ۱۴۰۲) افزود: سریال عقرب عاشق را به خاطر نقشی که داشتم خیلی دوست داشتم. در دو نقش کاملا متفاوت از هم ظاهر شدم که برای من چالش بازیگری داشت و خیلی کار مهمی به لحاظ بازی بود.
عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده
عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده
حسینی در عقرب عاشق، دو کاراکتر متفاوت را در یک سریال تجربه کرده است.
بازیگر فیلم سینمایی گیس بریده (جمشید حیدری ۱۳۸۵) خاطرنشان کرد: در تئاتر بهترین تجربه‌ام را هنوز نداشتم. در هیچ کدام از این کارهایی که داشتم هنوز بهترین خودم نبودم و نقشی که بتوانم بهترین خودم را ارائه کنم در تئاتر نداشتم.

اسکار، بزرگترین آرزوی من است

بازیگر کنسرت نمایش ترانه‌های شرقی به کارگردانی جلال‌الدین دُری که به جز بازیگری در فعالیت‌های همچون کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی و در عین حال نویسندگی، طراحی و کارگردانی کار نمایشی نیز مشغول به کار است درباره بزرگترین آرزوی خود در عرصه بازیگری گفت: بزرگترین آرزویم بردن جایزه اسکار است. نمی‌دانم نزدیک است یا دور، اما آرزویم این است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *