بانی‌فیلم:  زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون امروز در سن ۶۷سالگی درگذشت.
این بازیگر که از مدتی پیش دچار بیماری سرطان شده بود، در ماه‌های گذشته روند درمانش را طی می‌کرد.
زهره حمیدی متولد هشتم اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک است. او‌ فعالیت هنری‌اش را در سینما از سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد.
زهره حمیدی خبر ابتلای خود به بیماری سرطان پانکراس را در بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد. به گفته او، به دلیل تشخیص دیرهنگام، امکان عمل جراحی وجود نداشت و باید بعد از انجام مراحل شیمی درمانی و کوچک شدن تومور، عمل جراحی انجام می‌شد.
حمیدی در سال ۱۳۷۷ با سریال ایرانی «کارآگاه» به مخاطبین تلویزیون معرفی شد او از بازیگرانی بود که به‌طور مداوم فعالیت خود را در تلویزیون ادامه داده است و از جدیدترین فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه تلویزیونی «خداداد» اشاره کرد.
‎از دیگر آثاری که مرحوم زهره حمیدی در آنها نقش‌آفرینی کرد می‌توان به این آثار اشاره کرد: «راه و بیراه»، «شوخی با ستارگان»، «موج و صخره»، «لطفاً دور نزنیم»، «مزرعه کوچک»، «طلسم شدگان»، «گم گشته»، «دردسر والدین»، «بیابان عشق»، «تولدی دیگر»، «بهشت گم شده»، « آتیه»، «شوق پرواز»، «زمانی برای عاشقی»، «جدال با سرنوشت»، «مسافر زمان»، «پشت بام تهران»، «مثل یک کابوس»، «مهمانی از بهشت»، «بال های خیس»، «همه بچه ها ما»، «بَزم آخر»، «مستانه»، «افسون»، «دختران» و «پاتوق».
بانی‌فیلم درگذشت این هنرمند را به خانواده محترمش و خانواده سینما تسلیت می‌گوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *