پل مسکال و دنزل واشینگتن بازیگران «گلادیاتور ۲» ریدلی اسکات در توکیو به تمجید از ریدلی اسکات پرداختند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ۴ بازیگر فیلم «گلادیاتور دوم» دیروز (دوشنبه) در توکیو با اقبال زیاد هواداران روبهرو شدند.
مسکال که نقش گلادیاتور لوسیوس را بازی میکند از جمله این بازیگران بود که در جمع هواداران فیلم گفت آنچه «گلادیاتور ۲» را از «گلادیاتور» جدا میکند این است که اسکات، که فیلم اصلی سال ۲۰۰۰ را نیز کارگردانی کرد، منابع بیشتری در اختیار داشت و از آنها استفاده بزرگی کرد.
وی گفت: هیچ کارگردانی بهتر از ریدلی اسکات نمیتواند به حس سرگرمی مخاطبان پاسخ دهد.
جشنواره بینالمللی فیلم توکیو «گلادیاتور ۲» را بهعنوان فیلم محوری خود معرفی کرده تا برای اولین بار از یک فیلم مهم هالیوودی در این رویداد به این شکل استقبال کند.
در حالی که فیلمها اغلب در ژاپن ماهها دیرتر از دیگر مناطق دنیا اکران میشوند، اما توزیعکننده داخلی از ۱۵ نوامبر «گلادیاتور ۲» را در سینماهای ژاپن اکران میکنند.
بازیگران این فیلم در توکیو، که شامل کانی نیلسن و فرد هچینگر نیز بود درباره جلوههای ویژه این فیلم بسیار صحبت کردند.
دنزل واشینگتن، که نقش مربی لوسیوس و همچنین یک دلال اسلحه را بازی میکند، گفت: بدیهی است که ما در دست یک فیلمساز چیره دست بودیم و به همین دلیل به کاری که او انجام میدهد اعتماد کامل داشتیم.
واشینگتن، که پیش از این با اسکات در سال ۲۰۰۷ در «گانگستر آمریکایی» کار کرده بود تاکید کرد که اسکات اجازه داد تا در قبال کارهایی که انجام میدادند مسئول باشند و خود بخش فنی و یک فیلمبرداری پیچیده را مدیریت میکرد. وی گفت: زوایای زیادی وجود داشت، دوربینهای زیادی وجود داشت، من نمیدانستم کدام دوربین اصلی است اما این اهمیتی نداشت و همه چیز با مسئولیت اسکات پیش می رفت و به ما کمک میکرد تا از این کار لذت ببریم.
نیلسن، که نقش مادر اشرافی گلادیاتور مسکال، پسری را که در فیلم اول با حضور راسل کرو حضور داشت، بازی کرده است گفت: استادی مانند ریدلی اسکات از روشهای ظریف، اما غیرقابل انکار برای نشان دادن تغییر استفاده کرد تا اتفاقی که برای رم و امپراتوری در ۲۰ سال پس از وقایع «گلادیاتور» رخ داد را تصویر کند.
هچینگر که نقش امپراتور فاسد کاراکالا را بازی میکند، اضافه کرد که کار با هشت تا ۱۲ دوربین تجربهای کاملا منحصر به فرد برای یک بازیگر بود. وی افزود: فیلمسازی ریدلی غیرمعمول و شگفتانگیز و او تمام اکشنها را به نکات مجزا تقسیم نمیکند؛ بلکه هر سکانسی یک رویداد پیوسته است.
وقتی یکی از طرفداران از مسکال پرسید که چگونه میتواند انرژی لازم برای سکانسهای اکشن شدید را حفظ کند، او گفت: ایستادن آنجا رویای رویاهاست. برای احساس آدرنالین نیازی به چیز دیگری نیست. این که وسط کولیزئوم به کارگردانی ریدلی اسکات ایستاده باشی و با افراد زیادی کار کنی که کاملاً دوستشان داری، اگر به تو آدرنالین ندهد، احتمالاً باید به حرفه دیگری فکر کنی.
بدون دیدگاه