‎آیین رونمایی و اکران فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» با حضور زهرا شاه‌حاتمی نویسنده و کارگردان، علی شاه‌حاتمی تهیه‌کننده و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه توسط گروه سینمایی هنرو تجربه برگزار شد.
‎به گزارش ایرنا، در ابتدای این برنامه علی شاه‌حاتمی تهیه کننده فیلم پس از خوش آمدگویی به مخاطبان و تشکر از آنها افزود: فکر می‌کنم شما که در این شرایط برای دیدن این فیلم قدم رنجه کرده‌اید و به سینما آمده‌اید ناراضی از سینما بیرون نخواهید رفت و امیدوارم این اتفاق بیافتد.
‎وی در ادامه با تشکر از حمایت های همسرش افزود: می‌گویند که حضرت ایوب (ع) صبر خیلی زیادی داشت و در طول تاریخ به این صبرش معروف است. من معتقدم که همسر هنرمندان در صبر و صبوری از حضرت ایوب الگو گرفته اند. زنی را تصور کنید که همسر، دختر و پسرانش همگی کارگردان و در عالم سینما هستند. واقعا این مساله صبر وحشتناکی می‌طلبد و من به همراه دخترم زهرا، با اجازه از شما مخاطبین عزیز اکران این فیلم را به همسرم و مادر زهرا تقدیم می‌کنیم به خاطر تمام زحماتی که به خاطر ما کشیده‌اند و راه دیگری جز این برای تشکر از ایشان ندارم.
‎علی شاه‌حاتمی با تاکید بر مستقل بودن فیلم افزود: این فیلم به اندازه یک ریال از هیچ سازمان، دستگاه و هیچ فردی کمک نگرفته و کاملا مستقل ساخته شده است. در پایان می‌خواهم صمیمانه از زحمات بچه‌های تیم هنر و تجربه تشکر کنم چون می‌دانم برای برنامه‌ریزی و اکران این فیلم شبانه روز زحمت کشیدند.
‎زهرا شاه حاتمی نویسنده و کارگردان فیلم نیز که برای اکران فیلمش از امریکا به ایران آمده بود با تشکر از حضور مخاطبان گفت: حضور شما برای من یک دنیا ارزش دارد. من این فیلم را بدون زحمت‌های پدرم و حمایت‌های همسرم نمی‌توانستم بسازم و همین جا از پدرم بسیار تشکر می‌کنم همین طور از تمام عوامل کار که با تمام وجود کنارم ایستادند و بدون توقع کار کردند، ممنونم.
‎وی ادامه داد: همان طور که پدرم گفتند همیشه باید از مادرم تشکر کنم و من هم از مادرم ممنونم که همیشه کنارم بوده است. امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید و از شما خواهش می‌کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان هم پیشنهاد بدهید که بیایند و این کار را ببینند چرا که این فیلم متعلق به سینمای مستقل است و زمان محدودی هم اکران خواهد شد و امیدوارم که از فیلم لذت ببرید.
‎در این مراسم شخصیتهای همچون حسن فتحی، رضا پورحسین، کاظم چلیپا، احمد طالبی نژاد، کیهان ملکی، هوشنگ گلمکانی و جمعی از شخصیتهای فرهنگی و هنری حضور داشتند. اکران فیلم سینمای در جهنم باران نمی بارد از ۲۴ مرداد در گروه سینمایی هنرو تجربه آغاز شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *