دبیر شورای صنفی نمایش با انتقاد از برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیرمسئولانه، از پیگیری مشکل به وجود آمده بر سر فروش بلیت فیلم «خجالت نکش۲» در یکی از سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت سینما خبر داد.
‎به گزارش ایسنا، دست‌اندکاران فیلم «خجالت نکش ۲» چند روزی است از نوع برخورد سایت سینماتیکت گله‌مند هستند و می‌گویند با وجود اینکه اکران این فیلم به تازگی آغاز شده اما در صفحه نخست این سامانه جایی ندارد و محدودیت‌هایی نیز برای خرید بلیت به وجود آمده است.
‎سازندگان «خجالت نکش ۲» در بخشی از یادداشتی که به ایسنا فرستاده‌اند، تاکید دارند: «با توجه به انحصارطلبی این سامانه در فروش بلیت سینما و سابقه رفتارهای مشابه آن در قبال فیلم‌های دیگر، این اقدام به مثابه زنگ خطری برای سینمای ایران، بخصوص بخش خصوصی تلقی می‌شود. این انحصارطلبی در حالی است که مسئولین سینماشهر و سازمان سینمایی با راه اندازی سامانه سمفا و سِرور ملی، قول رفع تبعیض و رقابت ناسالم را داده بودند.»
‎در این زمینه همایون اسعدیان – دبیر شورای صنفی نمایش – در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ سینماتیکت رفتاری کاملا غیرحرفه‌ای را در پیش گرفته و فیلم را در آخرین جای باکس فروش گذاشته است. نکته ‌مهم‌تر اینکه که گزارش‌هایی برای نبود امکان خرید بلیت مطرح شد که روز پنج‌شنبه پیگیری‌هایی انجام گرفت و گفتند اختلالی وجود دارد اما تا جمعه برطرف نشد.
‎او افزود:‌ من شخصا این ماجرا و برخورد غیرمسئولانه را درک نمی‌کنم و به دعواهای سطح بالاتر قضیه که احتمالا بین چند سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار است نیز کاری ندارم چرا که این اتفاق برای هر فیلمی ممکن است رخ دهد و بسیار خطرناک است. امیدوارم شورای صنفی، وزارت ارشاد، انحمن سینماداران و شورای عالی تهیه‌کنندگان درباره این قضیه فکری کنند و متوجه خطرهای این نوع انحصار باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *