12:19

جمعی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از دو سال دوری به دلیل شیوع کرونا، در این موسسه با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش ایرنا، عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، در حاشیه این نشست که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد، گزارشی از وضعیت و اتفاقات موسسه و جلسات اخیر ارائه داد.
وی در ادامه یاد و خاطره درگذشتگان دو سال گذشته را گرامی داشت و با اشاره به نام اساتید زنده یاد مهرزمان فخارمنفرد و عزت‌اله مهرآوران گفت : همه اعضای درگذشته عزیز برای رشد این موسسه به سهم خود تلاش کردند، ولی دو عزیز یاد شده بیش از انتظار برای این موسسه نگران بودند و تلاش می‌کردند.
عظیمی ضمن قدردانی از ابراز محبت تمامی اعضای موسسه برای برگشت او به موسسه اظهار داشت : خوشحالم که دوباره به عنوان خدمتگزار شما بزرگان و هنرمندان پیشکسوت انتخاب شده‌ام و امیدوارم‌ همچون قبل با همدلی و حمایت‌های اعضا، موسسه‌ای متمایز با گذشته داشته باشیم.
در ادامه هادی منتظری قطعاتی از آثار خود را با کمانچه اجرا و حسین شادی‌زرنق اثر آیینه‌کاری خود را به مدیرعامل موسسه اهدا کرد.
در این نشست هنرمندان پیشکسوت از نمایشگاه کتاب بازدید و به صورت رایگان کتاب‌های مورد علاقه خود را انتخاب کردند. این نمایشگاه به مدت ده روز دایر است و سایر اعضای موسسه نیز می‌توانند به صورت رایگان از کتاب‌های موجود بهره‌مند شوند.
هادی جمالی، منیژه صحی، منیژه آرمین، محمدعلی ساربان، احمدرضا اسعدی، حسینعلی پرستار، محمد صیادصبور، محمدعلی جدیدالاسلام، داریوش ارجمند، پروین محبی، سیدحمید ساسانی، آذر هاشمی، صفا آقاجانی، هرمز سیرتی، حمید انگجی، جهانگیر رجبی‌خواه، محسن آقانباتی، غلامحسین شادی‌زرنق، عبدالکاظم صادقا، محمدتقی شاهرخ، بهمن کریمیان، ابراهیم نباتی، کیومرث قورچیان، بهروز کریمی، امیر همتی، داود فرشباف رواسانی، داود فیاضی، هادی منتظری، هما جدیکار، خسرو حکیم‌رابط، محمدرضا جعفری‌بهنام، محسن شاندیز، رضا بنفشه‌خواه، محمدباقر کریم‌پور، مهدی خاویان‌قدیانی، محمد طریقتی، هاشم محققی‌فرد، مهوش نیکخو و … از اساتید حاضر در این نشست بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *