11:15

شبکه رادیویی ایران با همراهی بخشی زاده معاون صدا ، دکتر محمد جعفر محمد زاده مدیر شبکه و اهالی رادیو و رسانه، تولد ۸۳ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، مراسم هشتادوسومین سالگرد تاسیس رادیو در ایران با هدف هم‌ افزایی و پررنگ‌تر شدن نقش مخاطبان، روز دوشنبه ۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
مسئول روابط‌ عمومی رادیو ایران گفت: این مراسم در روز دوشنبه از ساعت ۱۲.۳۰ الی ۱۵ در طبقه b1 ساختمان شهدای رادیو آغاز می‌شود که به صورت همزمان از آنتن رادیوایران و وب‌سایت شبکه نیز پخش خواهد شد؛
همچنین بخش‌هایی از این مراسم به قرار است از شبکه‌های تلویزیونی تقدیم دوستداران رادیو شود.
عبدالرسول جوادی بالاجاده، حضور مدیران رادیو ایران وارتباط با مدیران سابق رادیو را یکی از بخش‌های مهم برنامه دانست و ادامه داد:
دکتر پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما هم با ابلاغ پیام روز رادیو را گرامی می‌دارد.
همچنین بزرگان این شبکه رادیویی و نیز اجرای قسمت‌هایی از برنامه طنز «صبح جمعه با شما» ، «شب‌بخیر کوچولو»، «قصه ظهر جمعه» که از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو ایران از پرطرفدارترین آیتم‌های مراسم تولد امسال خواهد بود.
مسئول روابط عمومی رادیو ایران افزود: هر سال مراسم تولد رادیو ایران در حاشیه سالروز تاسیس رادیو قرار می‌گرفت و همکاران رادیوایران مراسمی اختصاصی نداشتند اما امسال بر آن شدیم تا جشن تولد رادیو ایران را به صورت ویژه با حضور همکاران و برنامه‌ سازان این شبکه رادیویی برگزار کنیم؛
امیدواریم این روند همچنان در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد تا هر سال دور هم جمع شویم و از زحمات دوستان‌مان تقدیر کنیم.
جوادی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های سالگرد را از مدتی قبل در دستورکار قرار داده‌ایم و با هماهنگی و تشکیل جلسات کارشناسی در گروه‌های برنامه‌ ساز تلاش کردیم تا کنداکتوری جذاب و شنیدنی را در این روز به شنوندگان‌مان تقدیم کنیم.
وی «گسترش ارتباط دوسویه با شنوندگان» را هدف مهم این شبکه دانست و ادامه‌داد: برنامه‌های شاخص رادیوایران در سال‌های اخیر، تعاملی‌تر روانه آنتن شده‌اند؛ «ایران‌یاران» که پویش تعامل رادیوایران با شنوندگان است و به پیشنهاد دکتر محمدزاده، مدیر شبکه چند سالی‌است راه‌اندازی شده، به صورت ویژه‌تر فعالیت‌ها و اقدامات مختلف مردم در سراسر کشور را معرفی و گزارش می‌کنند.
او در پایان گفت: روز یکشنبه و دوشنبه مدیر رادیوایران و پیشکسوتان رادیو در شبکه خبر حاضر خواهند شد تا به تشریح برنامه های رادیو در سالگرد رادیو بپردازند
ضمنا سامانه تلفن گویای رادیو ایران با شماره ۲۷۸۶۰۰۰۹ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مخاطبان همیشه همراه رادیو ایران در سال‌روز تولد رادیو خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند شبکه رادیویی ایران را روی موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز دریافت و یا جهت دسترسی به پخش زنده و آرشیو برنامه‌ها از طریق سایت این شبکه به نشانی www.radioiran.ir اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *