بانی‌فیلم: با اکران نسخه جدید «شیرشاه» با نام «موفاسا: شیرشاه» نسخه هندی این انیمیشن پرخرج دیزنی هم با صدای شاهرخ خان ستاره بالیوودی آماده خواهد شد.
به گزارش ددلاین، شاهرخ خان در نسخه هندی «موفاسا: پادشاه شیر» به کارگردانی بری جنکینز صداپیشگی موفاسا را برعهده خواهد داشت که در تاریخ ۲۰ دسامبر در هند اکران می‌شود.
آریان و آبرام پسران شاهرخ خان در کنار پدرشان قرار است به ترتیب به جای صدای سیمبا و موفاسای جوان حرف بزنند.
شاهرخ خان همچنین در نسخه لایو اکشن «شیرشاه» در سال ۲۰۱۹ به جای موفاسا حرف زده بود.
شاهرخ خان در این باره گفت: «موفاسا میراث فوق‌العاده‌ای دارد و به عنوان پادشاه نهایی جنگل شناخته می‌شود که حکمت خود را به پسرش، سیمبا، منتقل می‌کند. من به عنوان یک پدر به او بسیار نزدیک هستم و همچنین با سفر موفاسا در فیلم هم‌ذات‌پنداری می‌کنم. «موفاسا: شیرشاه» زندگی موفاسا را از کودکی تا صعودش به عنوان یک پادشاه فوق‌العاده به تصویر می‌کشد و بازگشت به این شخصیت برای من استثنایی بوده است. این برای من یک همکاری ویژه با دیزنی است، به ویژه به این دلیل که پسرانم، آریان و آبرام، بخشی از این سفر هستند و به اشتراک گذاشتن این تجربه با آنها واقعاً معنی‌دار است.»
بیکرام داگال، رئیس استودیوهای دیزنی استار، گفت: «موفاسای وحشی بیشتر از یک شخصیت خیالی است، او روحی را تجسم می‌کند که نسل‌ها را الهام می‌بخشد، ویژگی‌ای که دیزنی سعی دارد با هر داستانی به ارمغان بیاورد. وقتی «موفاسا: شیرشاه» اعلام شد، نمی‌توانستیم کسی غیر از شاهرخ خان و آریان خان را به عنوان موفاسا و سیمبا در خانواده‌مان تصور کنیم. حالا که آبرام نیز به بازیگران پیوسته، این فیلم برای ما حتی بیشتر خاص شده است. تلاش ما این است که میلیون‌ها تماشاگر هندی از این داستان فوق‌العاده با خانواده‌هایشان لذت ببرند.»
ترکیب لایو اکشن با تصاویر رایانه‌ای واقعی، «موفاسا: شیرشاه» با بازی آران پی‌یر، کلوین هریسون جونیور، جان کانی، ست روگن، بیلی آیشنر، دونالد گلاور و ثاندیوه نیوتون خواهد بود.
«موفاسا: شیرشاه» از رفیقی برای روایت افسانه صعود غیرمنتظره پادشاه محبوب سرزمین‌های غرورآفرین استفاده می‌کند و یک توله یتیم به نام موفاسا و یک شیر همدل به نام تاکا -وارث یک خط خون سلطنتی- سفرشان را در کنار گروهی از افراد ناهمگون به تصویر می‌کشد.
«موفاسا: شیرشاه» در سینماهای هند به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو اکران خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *