تسلیت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

11:15

عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در مشهد، پنجشنبه، ۲۸ بهمن ماه، در سن ۶۸ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از درگذشت عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت مشهدی و فعال با سابقه رسانه‌ای، در عصر روز پنجشنبه، ۲۸ بهمن ماه، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و این ضایعه را خانواده آن مرحوم و همکاران رسانه‌ای تسلیت گفت.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ درگذشت خبرنگار ایرنا را تسلیت گفت
معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «عباس امیریان» خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مشهد را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام تسلیت این معاونت برای درگذشت عباس امیریان، خبرنگار فقید ایرنا آمده است: خبر درگذشت زنده‌یاد عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا در مشهد، موجب تالم شد.
معاونت مطبوعاتی درگذشت این خبرنگار پیشکسوت و باسابقه را به اهالی فرهنگ و رسانه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان او، صبر و اجر مسالت دارد.
به گزارش ایرنا، زنده یاد عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.
امیریان که ۶۸ بهار زندگی را گذرانده بود پس از ۲ هفته درگیری با ویروس کرونا و بستری در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت.
وی متولد سال ۱۳۳۲ در شهر قوچان، مدت ۳۰ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز مشهد مشغول فعالیت بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *