فیلم کوتاه «خلیل» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید پیام حسینی به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان راه یافت.
به گزارش رسیده، فیلم کوتاه «خلیل» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید پیام حسینی، در ادامه حضور جهانی خود، به چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان راه یافت و در فهرست نهایی جایزه هیئت داوران کودکان قرار گرفت.
جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان Kaohsiung Film Festival در سال 2011 تاسیس شد. این رویداد مهم و معتبر فیلم کوتاه در آسیا، امسال از مجموع 2485 فیلم کوتاه دریافتی واجد شرایط از 91 کشور جهان، 41 فیلم کوتاه بین‌المللی و 21 فیلم کوتاه تایوانی را برگزیده است.
چهاردهمین دوره این جشنواره از تاریخ 12 تا 27 اکتبر 2024 (12 مهر تا 6 آبان‌ماه 1403) در شهر کائوسیونگ کشور تایوان برگزار خواهد شد.
این فیلم کوتاه پیش‌ازاین موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه و جایزه ویژه هیئت داوران از سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم لسینیا در کشور ایتالیا شده است.
در خلاصه داستان «خلیل» آمده است: «خلیل، پسربچه‌ای ۱۳ساله بعد از مرگ پدرش نگران است که آیا پدر، به بهشت می‌رود یا جهنم؟ او در تلاش است که از این موضوع مطمئن شود.»
طاها چراغی، امید چراغی، طاها محمدی، حسین مرادی، موسی هدایتی و شوبو سلیمانی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند و پخش بین‌الملل اثر را گروه دریچه سینما و مؤسسه پناه فیلم بر عهده دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *