فرانسیس لارنس کارگردان «کنستانتین» در حال نگارش فیلمنامه اقتباسی از بازی ویدئویی «بایوشاک – BioShock» است که جزئیات زیادی از این فیلم هنوز در دسترس نیست.
به گزارش ایرنا، بایوشاک یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط توکی بوستون و توکی استرالیا توسعه یافته و بوسیله توکی گیمز منتشر شد.
بایوشاک در نمایشگاه ای۳ سال ۲۰۰۶ برنده ۱۷ جایزه و در نمایشگاه سال جاری برنده یک جایزه ویژه (بهترین بازی در سبک اکشن ماجراجویی) شده است. بایوشاک در اوت ۲۰۰۷ برای مایکروسافت ویندوز و ایکسباکس ۳۶۰ منتشر شد و پس از آن یک نسخه سازگار شده از بازی توسط توکی مارین و دیجیتال اکستریمز در اکتبر ۲۰۰۸ برای کنسول پلیاستیشن ۳ به بازار عرضه شد. پیشدرآمدی بر این بازی تحت عنوان بایوشاک: بیکران نیز ساخته شده است.
به نوشته مووی وب، هم اینک فرانسیس لارنس به سختی در حال کار بر روی توسعه اقتباسی آینده بایوشاک است. این فیلم توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.
لارنس در گفت و گو با Collider، بایوشاک را از منحصر به فردترین بازیهایی عنوان کرد که تاکنون ساخته شده است.
مووی وب نوشته بایوشاک تمام ظرفیتهای لازم برای ساخت یک اقتباس موفق سینمایی را دارد و طرفداران این بازی منتظر ساخت آن هستند.
داستان بایوشاک از این قرار است فردی به نام جک درون اقیانوس آرام سقوط میکند و در کف اقیانوس به شهری زیر دریا میرسد به نام رپچر (Rapture) که اندرو رایان در سال ۱۹۴۶ آنرا برای جلوگیری از ارتباط با خارج ساختند. ولی به دلیل به وجود آمدن مادهای به نام آدام (برگرفته از کلمه آدم) که قابلیتهای ویژهای به انسان میبخشد جنگ درمیگیرد و جک برای پایان دادن به جنگ باید اندرو رایان را بکشد ولی در نهایت میفهمد که سقوط هواپیما اتفاقی نبوده و او پسر رئیس شهر است.
بدون دیدگاه