14:03

فرهنگسرای اندیشه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی یک استیج با عنوان «فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» در جشن ملی ایرانیان حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، مردم ایران همزمان با ۲۲ بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی باشکوه گردهم می‌آیند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کنند. جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال نیز باشکوه‌تر از همیشه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و مردم ایران با پرچم زیبای ۳ رنگ کشورمان جشن بزرگی می‌گیرند.
البته به علت شرایط خاص کرونایی، راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن امسال در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.
فرهنگسرای اندیشه در این مناسبت بزرگ و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن ملی ویژه برنامه «فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» را در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌کند و به استقبال همه شرکت‌کنندگان می‌رود. برپایی یک استیج برای این جشن ملی و تدارک چندین ویژه برنامه متنوع از جمله برنامه‌هایی است که به همت فرهنگسرای اندیشه در ویژه برنامه «فرهنگسرای ایران ما، انقلاب ما» برگزار می‌شود.
در این استیج که از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند برنامه‌های متنوعی طراحی شده است. اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی از جمله همین برنامه‌هاست. جمعی از دانش‌آموزان با اجرای سرودهای انقلابی به استقبال جشن ملی ایرانیان در ۲۲ بهمن می‌روند. اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه دیگری است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود تا بیانگر اقتدار کشورمان در تمام صحنه‌ها باشد.
فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب، تعدادی استیکر منقش به پرچم زیبای کشورمان را آماده کرده است. این استیکرها به عنوان نماد وحدت ملی ایرانیان بر روی ماشین‌هایی که در این راهپیمایی شرکت کرده‌‌اند نصب می‌شود تا با گردش در سطح شهر روحیه وحدت ملی را بازنشر دهند.
فرهنگسرای اندیشه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان انقلاب نیز برنامه‌هایی را تدارک دیده است. توزیع بادکنک‌هایی منقش به نام زیبای ایران در بین کودکان از جمله همین برنامه‌ها در جشن ۲۲ بهمن است. هم‌چنین جمعی از هنرمندان، نخبگان و اهالی رسانه در این غرفه حضور خواهند داشت.
براساس این گزارش، برنامه‌های فرهنگسرای اندیشه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح در مسیر راهپیمایی آغاز می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *