‎نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیرحسین جوانی دور جدید اجراهای خود را در کاخ هنر روی صحنه می‌برد و کارگردان آن می‌گوید که در اجرای این اثر به توصیه‌های «بکت» ـ نویسنده نمایشنامه ـ گوش کرده است.
‎جوانی با ابراز خوشنودی از استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی به ایسنا گفت: خوشبختانه نمایش ما با استقبال تماشاگران رو به رو شده و نکته جالب‌تر اینکه بیشتر تماشاگران ما از میان عموم مردم و اقشار گوناگون هستند.
‎او یادآوری کرد: دور اول اجراهای ما در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفت و به فاصله چند سال، حالا با عوامل جدید دور دوم اجراهای خود را در تماشاخانه هیلاج اجرا کردیم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد دور بعدی را هم روی صحنه ببرم.
‎جوانی از ادامه اجرای این نمایش در کاخ هنر خبر داد و افزود: از اوایل تیر ماه اجراهای محدودی در این سالن خواهیم داشت که در صورت ادامه استقبال، شاید برای اجرا در مقاطع دیگر نیز برنامه‌ریزی کنیم.
‎او درباره رویکرد اجرایی خود برای روی صحنه بردن نمایشنامه «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت که یکی از متون مهم ادبیات نمایشی جهان است، توضیح داد: دوست دارم سراغ الگوهای کلاسیک بروم ولی با مضامین مدرن و با همین نگاه، رویکردمان به متن اصلی «بکت» وفادارانه است و به توصیه‌های او گوش کرده‌ایم.
‎گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:
‎تهیه‌کننده: سجاد افشاریان، مشاور پروژه: سیامک صفری، بازیگران: سعید احمدی، شاهو رستمی، عزالدین توفیق، محمدحسین قاسمی و مسیحا ذبیهی.
‎دور اول اجرای این نمیاش در سال جاری از ۸ خرداد روی صحنه رفته و اجرای آن تا ۱ تیر ادامه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *