بانی‌فیلم: حدود ۹ماه پیش وقتی خبر بروز سانحه برای سعید راد بازیگر سرشناس و قدیمی سینمای ایران منتشر شد، شاید کسی گمان نمی‌کرد این حادثه سقوط از پلکان، تا اندازه‌ای جدی باشد که او را درگیر چنین مصائبی کند.
‎انجام عمل‌های جراحی و قرار دادن پروتزهایی برای کمر این بازیگر که دچار شکستگی شده بود، و طول درمان نامحدود، سعید راد را اسیر تخت بیمارستان کرد.
‎کسانی که سعید راد را از نزدیک می‌شناسند، همیشه تصویر مردی در ذهن‌شان شکل گرفته که به شدت بر اصل زندگی سالم و ورزشی پایبند است؛ انجام ورزش‌های صبحگاهی و رفتن هر روزه به باشگاه‌های ورزشی جزیی از برنامه زندگی سعید راد بود.
‎حال تصور اینکه چنین شخصی با این میزان از فعالیت و تحرّک، ناخواسته اسیر تخت بیمارستان شده باشد؛ واقعاً دردآور است.
‎از ابتدای بروز حادثه، نگاه راد [negah rad] دختر این بازیگر بزرگ سینما با وجود اقامت در خارج از ایران، به همراه برادرش سام راد [sam rad]، وظیفه مراقبت و پرستاری از پدرشان را در این مدت برعهده داشتند.
‎خواندن حرف‌های امروز نگاه راد [negah rad] با یکی از خبرگزاری‌ها، هرچند ناامیدانه است اما امیدواریم خداوند لطف بیکرانش را متوجه سعید راد کند و با معجزه‌ای بار دیگر او را در قامت یک بازیگر بزرگ بر پرده سینما ببینیم…
‎بیایید با هم آرزو کنیم…
ویدیویی که می‌توانید در صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم ببینید، مربوط به یکی از جشن‌های دنیای تصویر است. سعید راد در کنار جایزه‌ای که گرفت از دخترش نگاه راد قدردانی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *