فیلم «تگزاس ۳» موفق شد تا با جذب ۲۹۹ هزار نفر در ۳ روز ابتدایی نمایش خود، رکورد میزان مخاطب و فروش افتتاحیه یک فیلم در سینمای ایران را به نام خود سند بزند.
به گزارش ایرنا، سومین فصل تگزاس موفق شد تا در افتتاحیه خود، ۲۹۹ هزار نفر را به سینماها بکشاند و طی 3هزار و 307 نوبت نمایش، ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بفروشد.
جدیدترین ساخته مسعود اطیابی، سه‌شنبه، ۱۴۰ هزار مخاطب داشت. ۶۱ هزار نفر چهارشنبه به تماشای این فیلم رفتند و برای روز پنجشنبه نیز تعداد مخاطبان این فیلم، به ۹۸ هزار نفر رسید.
با این آمار، تگزاس ۳ موفق شد تا با کنار زدن مست عشق، به پرمخاطب‌ترین افتتاحیه دو دهه اخیر سینما تبدیل شود. پیش از این مست عشق موفق شده بود تا با جذب ۲۱۴ هزار مخاطب طی ۳ روز نخست اکران، رکورد افتتاحیه چنددهه‌ اخیر سینمای ایران را بشکند.
البته گفتنی است که نخستین روز نمایش تگزاس ۳، سه‌شنبه بود که صدالبته تاثیر زیادی بر روی رقم خوردن چنین آماری می‌گذارد.
این میزان استقبال برای «تگزاس ۳» قابل‌ پیش‌بینی بود. هم مخاطب، سابقه ذهنی خوبی از برند تگزاس داشت و هم، زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی، پس از مدت‌ها با یکدیگر بازی کردند. همچنین باید به عطش سینما برای اکران یک کمدی تازه‌نفس و پرمخاطب نیز اشاره کردمقایسه میزان مخاطبان این افتتاحیه با رکوردداران افتتاحیه چندسال اخیر نشان از اختلافی فاحش دارد؛ مست عشق که ۲۱۴ هزار مخاطب داشت. ما همه با هم هستیم ۱۲۷ هزار مخاطب، هزارپا ۱۲۶ هزار مخاطب، فروشنده ۱۲۱ هزار، گشت ۳ ۱۱۷ هزار و نهنگ عنبر ۲ نیز ۱۱۳ هزار مخاطب داشته‌اند.
طی سال جاری نیز پس از مست عشق، تمساح خونی با ۱۱۰ هزار مخاطب و سال گربه با ۱۰۸ هزار مخاطب، شلوغ‌ترین افتتاحیه‌ها را سپری کردند.
البته که این میزان استقبال برای تگزاس ۳ قابل‌ پیش‌بینی بود. هم مخاطب، سابقه ذهنی خوبی از برند سینمایی تگزاس داشت و هم، زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی، پس از مدت‌ها رودرروی یکدیگر بازی کردند. همچنین باید به عطش سینما برای اکران یک کمدی تازه‌نفس و پرمخاطب نیز اشاره کرد که اینچنین در فصل امتحانات و گرمای شدید هوا توانست ۲۹۹ هزار نفر را تنها برای این فیلم به سینما بکشاند.
انتظار می‌رود تا طی روزهای آتی، رکوردهای بیشتری توسط این فیلم شکسته شود. هرچند که از چهارشنبه این هفته، یک کمدی تازه‌نفس و پرمخاطب به نام خجالت نکش ۲ نیز به گردونه رقابت افزوده خواهد شد که قطعا اتفاق‌های خوبی را در گیشه سینماها رقم خواهد زد.
سینماها در شرایطی میزبان این دو کمدی جدید خواهند بود که ۳ فیلم تمساح خونی، سال گربه و مست عشق نیز هم‌چنان پذیرای مخاطبان بسیاری هستند و این ترکیب می‌تواند گیشه‌ای پروار را برای ماه انتهایی بهار و ابتدای تابستان رقم بزند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *