حامیم خواننده موسیقی پاپ به دلیل تصادف در یکی از اتوبان‌ها پایتخت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
به گزارش ایرنا، حامیم (حمیدرضا حامی) خواننده موسیقی پاپ شامگاه سه‌شنبه- هشتم خردادماه- بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران به بیمارستان منتقل شد و به دستور پزشکان اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.
موسسه فرهنگی هنری «آراد»، موسسه برگزارکننده کنسرت حامیم در پی این اتفاق، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به استحضار مخاطبان خواننده محبوب آراد «حامیم» می‌رسانیم، که متاسفانه این خواننده شب گذشته دچار تصادف در یکی از اتوبان‌های تهران شده و با نظر گروه پزشکان متخصص، در بخش مراقبت‌های ویژه ICU تحت نظر است.
با توجه به اولویت سلامتی حامیم عزیز، به اطلاع می‌رسانیم که کلیه کنسرت و برنامه‌های این خواننده تا اطلاع ثانوی لغو و همه تلاش ما بر این است که او با آرامش کامل، مراحل درمانی خود را سپری نماید. احوالات عمومی حامیم تحت کنترل است و هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.
اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق صفحات و رسانه‌های رسمی «آراد» اطلاع رسانی خواهد شد.»
حامیم (حمیدرضا حامی) خواننده موسیقی پاپ و نوازنده سازهای پیانو و گیتار متولد سال ۱۳۷۶ است، نخستین کنسرت وی اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد، کنسرت‌های این خواننده پاپ از سال گذشته تاکنون با استقبال مخاطبان ادامه داشته است. زندگی کردم تورو، خورشید و ماه، عشق قدیمی، قلب منی، راز شب و نیمه گمشده از قطعه‌های حامیم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *