نمایش و نقد “دو مرد در شهر” در فرهنگسرای ارسباران
به‌ مناسبتِ درگذشتِ آلن دلون سینماگرِ فرانسوی، نسخه ویژهای از دوبله فارسی فیلم سینمایی «دو مرد در شهر» به کارگردانی ژوزه جیووانی یکشنبه 18 شهریورماه 1403 در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
به کزارش رسیده، ، به‌ مناسبتِ درگذشتِ آلن دلون سینماگرِ فرانسوی، نسخه ویژه ای از دوبله فارسی فیلم سینمایی «دو مرد در شهر» ساخته‌ی ژوزه جیووانی محصول 1973 ایتالیا و فرانسه، در ژانر درام، هیجان انگیز و جنایی، یکشنبه 18 شهریورماه 1403 ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.
بازیگرانی چون آلن دلون، ژان گابن، میمسی فارمر ، ژراردوپاردیو، ویکتور لانو و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
بازی جذاب آلن دلون و موسیقی متن فیلم که توسط فلیپ سارد ساخته شده از نقاط قوت این فیلم سینمایی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:
یک سارق بانک بعد از 10 سال از زندان آزاد می‌شود. او سعی دارد از یک مددکار اجتماعی کمک بگیرد، اما توسط یک پلیس پیر که از گذشته او را می‌شناخته مورد تهدید قرار می‌گیرد و…
علاقمندان برای حضور در ششصد و بیست و پنجمین نشستباشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع درخیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *