مدير عامل صندوق اعتباري هنر با اشاره به رشد بالای همه شاخصها، اقدامات و فعاليتهای جديد در سالی که گذشت، از پاسخگويی به بيش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و گفت: خداوند را شاکريم با رشد اعضاي تحت پوشش، تسريع و تسهيل ارتباط با اهالی فرهنگ و هنر با اين صندوق بيش از پيش محقق شده است.
به گزارش رسیده، سیدمجید پوراحمدی با تشریح برخی اقدامات انجام گرفته طی سال ۱۴۰۱، تأکید کرد: باتوجه به گسترش دامنه فعالیتهای صندوق اعتباری هنر و رشد تعداد اعضای تحت پوشش، تسریع و تسهیل ارتباط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با صندوق بیش از پیش احساس می شود. براین اساس مرکز پاسخگوئی و ارتباط صندوق هنر پل ارتباطی را ایجاد کرده تا فعالان حوزه فرهنگ و هنر بتوانند با برقراري ارتباط با اين مرکز، بتوانند درخواست ها و شكايات خود را مطرح كنند.
تأکید بررفع ابهام و کاهش مراجعات حضوری
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، پاسخگویی به سوالات و رفع ابهام مخاطبان در سریعترین زمان ممکن و کاهش مراجعات حضوری و ترددهای غیرضروری را ازمهمترین اهداف راهاندازی مرکز پاسخگوئی و ارتباطات این صندوق برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا سامانه پاسخگوی تلفنی، سامانه پیامکی، صفحات شبکههای اجتماعی در صندوق هنر این وظیفه را بر عهده دارند تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه واسطه ای، پیشنهادات، انتقادات، سوالات و مشکلات خود را از طریق این مجاری ارتباطی به کارشناسان صندوق انتقال داده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
مدیر عامل صندوق اعتباری از پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و گفت: بیشترین تماس ورودی نیز با ۹ هزار و ۹۵۷ تماس در شهریور ماه ۱۴۰۱ ثبت شده که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر بوده است.
وی ادامه داد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در رسته های سینمایی، تجسمی، نویسندگان، روزنامه نگاران، خادمان فرهنگ و هنر، قرآن و عترت ، بیشترین تماس تلفنی را با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی صندوق اعتباری را داشتند.
به گفته پوراحمدی ، براساس آمار؛ مهمترین دلایل پرتکرار تماس با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر به ترتیب سوالات مرتبط به حوزه های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» بوده است.
رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه، صندوق هنر برای تسریع و بهبود خدمات رسانی به اعضای خود در مرکز تماس، تمهیداتی را به کار گرفته است، از راه اندازی سامانه پیامکی صندوق در راستای توسعه خدمات بهینه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
پوراحمدی خاطرنشان کرد: بر این اساس در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۱۸۸ پیامک از سوی اعضا به این سامانه ارسال شده و تمامی سوالات ارسالی پاسخ داده شده است.
رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در عین حال تاکید کرد: صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می داند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیری های مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه نماید.
رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در عین حال تاکید کرد: صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می داند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیری های مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه نماید.
بدون دیدگاه