هیات اسلامی هنرمندان در دعوت از مردم برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش رسیده، در متن این بیانیه آمده است:
ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صحنه حماسه و برگ زرینی دیگر بر تاریخ این سرزمین و انقلاب اسلامی رقم خواهد زد. همه کسانی که از فراق خادم جمهور خود و همراهان ایشان در پرواز اردیبهشت داغی بر دل دارند، مرهم آن را حضور پرشور در پای صندوقهای رای می دانند، همان طور که عاشقانه و با معرفت در تشییع ابدان پاک و ارواح مطهر آنها تا جایگاه ابدی شان حضور یافتند.
هیات اسلامی هنرمندان به عنوان بخشی از جامعه هنری و هنرمندان متعهد و معتقد به راه ولایت، مطالبات جدی فرهنگی هنری دارد، اما در این روزها همچون همه آحاد ملت شریف و باغیرت ایران و همه دلسوزان و عاشقان راه امام و شهدا، دل نگران شیطنت‌ها و دو دستگی‌ها و تهمت‌ها و نامردمی‌های همسو با دشمن است. در این برهه حساس باید به هوش بود تا زمینه انحراف از مسیر پر صلابت انقلاب اسلامی و راه طی شده شهید جمهور عزیزمان و عزت بازیافته مهیا نشود و مباد که این مسیر با سلطه کج‌فهمان و مرفهین بی درد و اشرافیت خفته در کمین انقلاب اسلامی و جریانات قدرت طلب، به فنا رود.
همانطور که رهبری معظم انقلاب تبیین فرمودند، به یقین فرد اصلح کسی است که دیدگاه‌ها و تراز حرکتی او به گفتمان انقلاب اسلامی نزدیکتر است و به معنای واقعی در پی استمرار راه و منش سید شهیدان اهل خدمت، شهید رئیسی عزیز باشد.
هیات اسلامی هنرمندان با دعوت از عموم ملت بزرگوار ایران اسلامی بویژه هنرمندان دغدغه‌مند برای حضوری باشکوه در عرصه انتخابات، امیدوار است به لطف الهی، ملت عزیز ایران به انتخاب احسن و گزینش نیکو دست یابند. ان‌شاالله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *