كودكان و خردسالان می توانند هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ شنونده ی یك جنگ عصرگاهی جذاب و با نشاط باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ شبكه رادیویی قرآن، جشنواره سراسری نهضت ملّی قرآن خوانی را با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن كریم، با عنوان «جشنواره ۱۰۰» برگزار می كند.
بخش خردسال جشنواره ۱۰۰ با عنوان «صد دانه یاقوت» و به صورت تولیدی با محوریت آموزش صحیح خوانی و حفظ قرآن كریم و با موضوع آموزش آداب تلاوت و همچنین پرداختن به موضوعات اخلاقی تربیتی و رفتاری تقدیم مخاطبان خواهد شد.
محوریت بخش كودك و خردسال آموزش سوره های قصار قرآن كریم می باشد كه هر هفته به یك موضوع خاص و یك سوره مشخص پرداخته خواهد شد و هر روز یكی از آیات این سوره، موضوع مورد بحث برنامه می باشد.
برنامه “صد دانه یاقوت” كاری از گروه تلاوت رادیو قرآن است كه در قالب جنگی نمایشی به تهیه كنندگی فاطمه گنجی، اجرای الهام دارابی و كارشناسی محمد امین مهدوی و با هنرمندی صدا پیشه گان، آسیه گرجی و سارا عرب پوریان همراه با قصه گویی مریم نشیبا هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت و تكرار آن نیز ۹:۲۵ روز بعد خواهد بود.
كوكان و خردسالان می توانند قرآن بخوانند و به كمك بزرگترها قرائت های خود را در قالب صوت های ۱۰۰ ثانیه ای به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال نمایند. و یا فایل صوتی خود را در سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir به همراه اطلاعات كامل خود بارگذاری نمایند. هر روز به قید قرعه به شركت كنندگان هدیه ای تقدیم و اسامی برندگان در سایت رادیو قرآن اعلام می گردد.
این برنامه ی شاد معنوی با بخش هایی همچون نمایش، قصه، گزارش و آموزش قرآن مهمان خانه های عزیزان خواهد بود.
در بخش نمایش دو شخصیت ریحانه كوچولو و آقا ایمان ،خواهر و برادر كوچكی هستند كه به همراه خاله زهره مجری برنامه در بخش نمایش ایفای نقش می كنند.و در بخش مهمونی دو كودك برنامه به همراه دایی امین به مهمونی سوره ها می روند و آموزش خواندن ساده قرآن رو كسب می كنند.در بخش گزارشی هر روز مرتبط با موضوع برنامه كودكان به تعامل و تبادل اطلاعات خود پیرامون موضوع برنامه پرداخته و عمه مریم در بخش قصه گویی كودكان رو با یك قصه شنیدنی و جذاب آشنا می كند.
برای شركت و پخش فایل های صوتی در برنامه رادیویی اولویت با كسانیست كه زودتر آثار خود را ارسال نموده اند ولی همه ی شركت كنندگان در قرعه كشی شركت داده خواهند شد.
از تلاوت های ارسالی شركت كنندگان، بسته های صوتی دو دقیقه ای تولید خواهد شد و در فواصل برنامه ها در طول ۲۴ ساعت از رادیو قرآن پخش خواهد شد.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند.
از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *