10:32

بازیگر تله تئاتر «علقمه سرخ» گفت: ایفای نقش در آثار عاشورایی و مربوط به اباعبدالله‌ الحسین(ع) عشق و شور حسینی می‌طلبد و من به این عشق ایفای نقش در علقمه سرخ را پذیرفتم.
محسن عباسپور در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: وقتی که برای تله تئاتر علقمه سرخ به کارگردانی فرناز امینی دعوت شدم در ابتدا تصور نمی‌کردم بتوانم از عهده نقشی به گونه ای که حق مطلب را در مقابل جایگاه و مقام اباعبدالله ادا کند برآیم، اما عشق به سیدالشهدا به من حرکت می‌داد تا با تمام توان مقابل دوربین ظاهر شوم.
عباسپور با بیان این‌که نقشم را تقدیم اباعبدالله‌الحسین می‌کنم، گفت: مجموعه علقمه سرخ کاری بسیار سخت بود چرا که ضبط و تدوین و پخش همزمان داشت و این خواست خداوند متعال و کمک ابا عبدالله الحسین بود که کار به خوبی پیش رفت چرا که همه عوامل و بازیگران در این اثر از روی اعتقاد قلبی کار کردند.
این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اظهار داشت: فرناز امینی کارگردان در این کار از استعدادها و چهره های جدیدی استفاده کرد و نقش‌ها براساس استعداد و لیاقت ها انتخاب شدند. با وجود این‌که بخشی از بازیگران از بین هنرجویان انتخاب شده بودند، ترکیب بازیگران تئاتر و هنرجویان و بازیگران حرفه‌ای ترکیب بسیار خوبی بود.
عباسپور می‌گوید: ایفای نقش در این مجموعه تاریخی – مذهبی را نمی‌توانم با هیچ کدام از کارهای دیگرم مقایسه کنم. خوشحالم که توانستم رضایت کارگردان را جلب کنم و امیدوارم عشقم به امام حسین(ع) را به خوبی در این کار نشان داده باشم.
وی افزود: مجموعه تلویزیونی علقمه سرخ به تهیه‌کنندگی محمدرضا عمادین یکی از سریال‌های فاخری بود که محرم امسال با حمایت شبکه آی فیلم ifilm (کانال عربی) روی آنتن این شبکه رفت و من سعادت داشتم در این کار ارزشی و مذهبی در دو نقش عبدالله بن جعفر طیار همسر حضرت زینت (س) و سلیمان بن صرد خزایی از بزرگان کوفه ایفای نقش کنم.
تله‌تئاتر ۱۳ قسمتی علقمه سرخ به صورت اپیزودیک و هر قسمت راجع به یکی از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار واقعه عاشورا بود.
این کار داستان ناگفته‌های عاشوراست؛ چیزهایی که مردم به آنها آشنایی ندارند. معذرت خواهی یزید از حضرت زینب(س) یکی از این داستان‌هاست که به خوبی در این تله تئاتر به آن پرداخته شد.
حسن اسدی، انوش معظمی، میثم رازفر و کیوان ظهرابی در این تله تئاتر ایفای نقش کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *