‎فیلم «پیکی بلایندرز» با بازیگری و تهیه کنندگی کیلین مورفی برای نتفلیکس ساخته می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کیلین مورفی بازیگر برنده اسکار، در نقش گانگستر ترسناک فیلم «پیکی بلایندرز» به نتفلیکس می‌رود. این فیلم به کارگردانی تام هارپر سازنده «قلب سنگی» و «رز وحشی» که فصل اول سریال «پیکی بلایندرز» را در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرد، ساخته می‌شود.
مورفی گفت: به نظر می‌رسد کار تامی شلبی با من تمام نشده … همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» بسیار خوشحال کننده است.

هارپر هم گفت وقتی بیش از ۱۰ سال پیش برای اولین بار «پیکی بلایندرز» را کارگردانی کرد، هیچکس تصوری نداشت که چه خواهد شد. وی افزود: اما می‌دانستیم چیزی در بازیگران و نوشته‌ها وجود دارد که انفجاری خواهد بود.
ادامه این سریال را که در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام در آغاز قرن بیستم اتفاق می‌افتد خالق سریال، استیون نایت، نوشته که در کنار مورفی، کرین مانداباخ و گای هیلی از تهیه‌کنندگان هم خواهد بود.
نایت گفت: واقعاً از اینکه فیلم در شرف ساخته شدن است هیجان زده هستم. این یک فصل انفجاری در داستان «پیکی بلایندرز» خواهد بود. هیچ محدودیتی وجود ندارد. یک جنگ تمام عیار.
از جزییات طرح اطلاع بیشتری در دست نیست. این فیلم اواخر امسال وارد مرحله تولید می‌شود و با همکاری بی‌بی‌سی ساخته خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *