هنگان پیدا شدن جسد متیو پری بازیگر کانادایی اعلام شد که جسد او برای مدت طولانی در جکوزی منزلش نبوده و مرگ او به دلیل غرق شدن نیست.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل TMZ۷، گزارشگر این شبکه خبری از منابع آگاه شنیده که جسد متیو پری هنگامی که نیروهای امدادی در خانه‌اش در منطقهٔ پاسیفیک پالیسیدز پیدا کنند مدت زیادی در آب‌ نبوده است.
به گفته منابع آگاه، این بازیگر هنگام مرگ تنها بود.
گزارشگر TMZ این پرسش را مطرح می‌کند که چه اتفاقی می‌افتاد اگر کسی دیگر در خانه متیو پری حضور داشت یا اگر دستیارش زودتر به خانه‌اش می‌رسید؟
این گزارشگر شرح ماجرا پیش از مرگ این بازیگر را چنین عنوان کرده: «به یاد داشته باشید، متیو وقتی از باشگاه ورزشی برگشت، دستیارش را برای انجام کاری فرستاد و وقتی دستیار به خانه متیو پری برگشت، او را دید که در وان جکوزی خانه بی‌حس افتاده و با ۹۱۱ تماس گرفت.»
گزارشگر TMZ در مورد احتمال استفاده از مواد مخدر هم نوشته: «همانطور که اولین گزارش عنوان کردیم، در جستجویی که توسط مقامات در خانهٔ متیو انجام شد آنها هیچ مواد مخدری را پیدا نکردند اما گفته‌اند که در خانه او داروهای ضدافسردگی و داروهای ضداضطراب را پیدا کره‌اند.«
«منابع ما می‌گویند نیروهای انفرادی همچنین یک داروی COPD (مخفف دارویی باری بیماری ریه‌ای انسدادی مزمن) پیدا کردند. این دارو اغلب برای افرادی استفاده می‌شود که دچار سد ریه یا برونشیت مزمن هستند.
متیو پری سیگار می‌کشید و اکنون به ما گفته شده نیروهای انفرادی چسب‌های نیکوتین و آدامس نیکوتین در خانه‌اش پیدا کردند… بنابراین به نظر می‌رسد متیو به صورت جدی به دنبال ترک سیگار و بازیابی سلامتی خود بوده است.»
این گزارش در پایان مطرح کرده که هنوز کارشناسان پزشکی شهرستان لس آنجلس علت رسمی مرگ را تعیین نکرده است و نتایج سم شناسی حداقل ۶ هفته طول می‌کشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *