بانی‌فیلم: روبن اوسلاند و رخشان بنی‌اعتماد در میان کاندیداهای جذب سرمایه برای فیلم بعدی هستند.
به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم از فرانسه،
روبن اوسلاند و رخشان بنی‌اعتماد به همراه چند فیلمساز دیگر در فهرست کاندیداهای هستند که برای جذب سرمایه برای فیلم بعدی خود در جشنواره کن ۲۰۲۴ قرار دارند.
جشنواره کن از شال گذشته برای هرچه بیشتر بین‌المللی شدن سرمایه‌گذاری در سینما، یک «مجمع سرمایه‌گذاران» را در بازار فیلم کن ترتیب داد.
مجله فرانسوی فیلم، در گزارشی از گردهم‌آیی در ارتباط با معاملات و پروژه‌های بین‌المللی که قرار است در طول جشنواره کن ۲۰۲۴ برگزار شود خبر داد.
این مجمع روز ۱۹ ماه می دومین مراسم سالانه خود را در «پلاژ نخل‌ها» برگزار خواهد کرد.
در این مراسم کارگردانان زیادی با پروژه‌های خود حضور خواهند یافت تا بتوانند با تهیه‌کنندگان مستقلی که به این مجمع دعوت شده‌اند ملاقات و گفت‌وگو داشته باشند.
هر پروژه سینمایی که بودجه‌ خود را بین یک تا ۲۰ میلیون یورو برآورد کرده باشد می تواند برای به دست آوردن سرمایه کل و یا بخشی از آن با تهیه‌کنندگان مذاکره و از پروژه‌های خود دفاع کنند.
روبن اوسلاند که دوبار نخل طلا گرفته از شاخص‌ترین کسانی است که در این مجمع شرکت خواهد کرد، جالب است در میان فیلمسازانی که قرار است در مراسم مجمع سرمایه‌گذاری شرکت کند، نام خانم رخشان بنی اعتماد به چشم می‌خورد.
بنی‌اعتماد از مهم‌ترین فیلمسازان ایرانی است که قرار است پروژه‌ای پیشنهاد و در این مجمع شرکت کند.
در این فهرست همچنین نام فیلمسازانی وجود دارد که آثارشان پیش از این در جشنواره‌های مهم جهانی جوایزی به دست آورده‌اند.
مسئولیت کمیته برگزاری این مجمع برعهده مدیرکل کانال آرته، مدیر فونداسیون هوبر بال روتردام، و تعدادی دیگر از مدیران سینمایی‌ست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *