12:50

نمایشنامه‌خوانی «عاشقانه‌ای برای سرنشین اف 4 مک دانل داگلاس» به نویسندگی و کارگردانی «امیر شاملو» در سالن خزر برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشنامه روزهای پنجشنبه 30 و جمعه 31 شهریور ماه 1402 در این مجموعه خوانش می‌شود.
بهتاش زرین، مهران داوودی، میچکا خدابنده‌لو، آبان زارعی، ساغر حداد، هدیه زرین، پرهام صارمی، مهران واشقانی و امیر شاملو از نقش‌خوان‌ها در این نمایشنامه هستند.
همچنین علی مجاهد ( تهیه کننده)، سرهنگ خلبان محمدرضا ملکی (مجری طرح) و امیر مرادیان به عنوان عکاس از دیگر عوامل هنری این نمایشنامه‌خوانی هستند.
«عاشقانه‌ای برای سرنشین اف 4 مک دانل داگلاس» حکایت خلبانی است که برای جستجوی یک نامه به کافه‌ای در مرکز شهر می‌رود و در حین گفتگو با چند جوان از مسائلی آگاه می‌شود که از آن‌ها بی‌خبر بوده است و …
در پایان این نمایش نامه‌خوانی متوجه دلاوری، عشق و شجاعت انسانهایی می‌شویم که جان خود را برای خاک، ناموس و حیثیت ایران فدا کردند.
این متن به صورت نمایشنامه‌خوانی روزهای سی‌ام و سی‌و‌یکم شهریور ماه از ساعت 18:30 در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *