جبار آذین
تراژدی تولید فیلم سینمایی «بادام‌های تلخ» که با عنوان «فریاد زیر آب۲» و با چشمداشت به موفقیت فیلم مانای «فریاد زیر آب» کار سیروس الوند، بدون حضور و کارگردانی این کارگردان قرار بود جلوی دوربین برود، اما هیچگاه به سرانجام نرسید و فصلی دیگر از سلطه بی‌عدالتی و ناجوانمردی را رقم زد، گویا یکبار دیگر با محسن شایانفر تهیه‌کننده آبرومند سینما و تلویزیون که سریال قوی و جذاب «حکایتهای کمال» او را راهی قربانگاه پول و منافع بی‌هنران و جاه‌طلبان و چاپلوسان کرده‌اند، این بار در تلویزیون و سیمافیلم بناست تکرار شود تا بازهم شاهد خوشرقصی‌ها و حق کشی‌ها باشیم.
در سینما، سوداگران با علم کردن بادام‌های تلخ ، قصد مصادره فریادزیرآب را داشتند و اکنون اولادخلف(!) آن‌ها در سیمافیلم، اقدام به مصادره «حکایت‌های کمال» کرده اند تا فصل‌های تازه آن را بدون تهیه کننده اصلی آن محسن شایانفر که رکن اصلی موفقیت این سریال بود توسط یکی از «هم‌سفره‌ای»های خود بسازند. آن هم در شرایطی که حتی با او تسویه حساب نکرده و چند میلیارد به شایانفر بدهکار هستند.
این جماعت سوداگر باید بدانند، آنچه بر سر «بادام‌های تلخ» آمد و بدون تردید آه دل سوخته سیروس الوند در سوختن فیلم نقش داشت در انتظار غاصبان حکایت‌های کمال است و آه شایانفر بدون شک دامان آنها را خواهد گرفت.
به اضافه اینکه، نقل و روایت حق‌کشی و ناجوانمردی آن‌ها و نمک‌خوران و نمکدان شکن‌های سریال، اعتبار و ارزشی برای این جماعت باقی نخواهد گذاشت.
سیمافیلمی‌ها و بله قربانگوهای نمکدان شکن بدانند، سرگذشت تلخ بادام‌های تلخ در کمین آن‌هاست!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *