یکی از نوازندگان عرصه موسیقی ایران این روزها در نمایش «آناتومی قلب» به کارگردانی سجاد باقری به ایفای نقش می‌پردازد؛ حضوری که اولین تجربه جدی این نوازنده در عرصه بازیگری است.
به گزارش مهر، نمایش «آناتومی قلب» به نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری از ۳ مرداد در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفت. در این اثر نمایشی در کنار مژگان غلامعلی و شکیلا سماواتی، ملانی آوانسیان از هنرمندان و نوازندگان عرصه موسیقی نیز به ایفای نقش می‌پردازد.
آوانسیان درباره حضور خود به عنوان بازیگر در نمایش «آناتومی قلب» گفت: پیش از این هم چندین اجرا داشتم که البته اجرای موزیک و نوازندگی و بعضا هم هم‌خوانی بوده است. در سال ۲۰۱۶ در یک اجرا به اسم «پوک» یک نقش کوتاه داشتم و ساز هم می‌زدم. در چند تئاتری که در تالار وحدت اجرا شد هم نوازندگی و هم‌خوانی داشتم که یکی از این کارها متعلق به محمد رحمانیان بود. از این دست تجربه‌ها پیش از این داشتم اما «آناتومی قلب» نخستین اجرای جدی من است که تک‌گویی طولانی دارم.
وی در ادامه یادآور شد: از سجاد باقری نویسنده و کارگردان تئاتر «آناتومی قلب» تشکر ‌می‌کنم که به من اعتماد کرد و فرصت داد تا تجربه جدیدی را به دست بیاورم. پیش از این فکر نمی‌کردم که بتوانم در صحنه تئاتر کار خوب و بی‌نقصی داشته باشم اما در این اجرا با کمک کارگردان و سایر بازیگران تجربه‌های خوبی را به دست آوردم و دلم می‌خواهد با سجاد باقری باز هم کار مشترک انجام دهم.
آوانسیان تأکید کرد: حالا تئاتر خانه دوم من بعد از موسیقی است و مطمئنم که این راه را ادامه خواهم داد.
این هنرمند عرصه موسیقی درباره روند تمرین‌های «آناتومی قلب»، بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت‌آمیز بودن تمرین‌ها این بود که نویسنده و کارگردان این کار یک نفر است و این مسأله به ما کمک کرد که زودتر زحمات‌مان به ثمر برسد.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: فکر می‌کنم که در زمینه تئاتر هم استعدادی داشتم که حالا کشف شده و می‌خواهم از هر ۲ هنر موسیقی و تئاتر استفاده کنم.
نمایش «آناتومی قلب» ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *