جبار آذین
از فردای پیروزی انقلاب تا امروز، مکرر گفته‌اند و شنیده‌ایم که کشور و ملت در معرض انواع یورش‌ها و هجمه‌های دشمنان قرار دارند، و تمام فکر و ذکرمان شده است، مقاومت و مقابله با دشمنان، مخالفان و مهاجمان خارجی و از مهاجمان داخلی غافل مانده‌ایم تا جایی که امروز آنها در همه جا حضور و قدرت دارند و آنچه را می‌توانستند تخریب و غارت کرده‌اند. آقای پزشکیان رئیس جمهور منتخب و آقای صالحی وزیرارشاد منتصب و دیگران!
تحریم‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی و آن‌ها که از این حربه‌ها، ضدایران و ایرانیان استفاده می کنند، عددی نیستند و نمی‌توانند و نتوانسته‌اند، ایران بزرگ و ملت شریف کشور را به زانو درآورند، آنچه ممکن است این مردم و کشور را به زانو درآورد، مهاجمان پلید خارجی نیستند، مهاجمان زشت داخلی هستند که با فسادها و سرقت های هزاران میلیاردی اقتصاد کشور و باجهالت و نفوذ فرهنگی، فرهنگ و هنر ما را مورد هجمه قرارداده اند.
دزدان و مخربان اقتصاد، فرهنگ و مناسبات اجتماعی و خانوادگی مردم، خارجی ها و بیگانه ها و شیطنت هایشان نیست، غارتگران اقتصادی و تخریبگران فرهنگی، داخلی هستند.این اوضاع اسفبارحاصل غفلت‌ها، بی‌تفاوتی‌ها، نادانی‌ها و ناکارآمدی‌ها و خیانت‌هاست. اگر مدیران ومسوولان ما عقاب نگاه خود را به کشور وزندگی مردم می دوختند، برای مقابله با مهاجمان خبیث داخلی موشک‌های  فرهنگی و اخلاقی و معنوی می‌ساختند و به زندگی معیشتی مردم و ارزش‌ها و آرمان‌های خانواده‌ها و نسل‌های جوان و نوجوان اهمیت می‌دادند و ضمن حفظ فرهنگ و دستاوردهای جامعه به فرهنگسازی مبادرت می کردند،امروز  مردم و کشور با سیل مشکلات و معضلات روبرو نبودند.
آقایان پزشکیان و صالحی!
ماهواره‌ها و مدولباس، دشمنان درجه یک فرهنگ و مناسبات جامعه ما نیستند، تولیدات بد، ضعیف و بازاری و بدون محتوای فیلمهای دولتی و کاسبان سینما و فیلم‌ها و سریال‌های بی‌مسمای داخلی، خصم بزرگ فرهنگ ما و ملت‌اند. دوربین تار دیگران  وپیشینیان عرصه های سیاست  و اقتصاد  و فرهنگ، فقط آن سوی مرزها را نشان می‌داد و هیچکدام بدون دوربین و واقعی به جامعه و مردم، هنرمندان و رسانه‌ها ننگریستند که اگرجز این بود اوضاع  و احوال ما اکنون اینگونه نبود. آقایان رئیس جمهور و وزیرارشاد،باور و فرهنگ وعلم و ایمان، اساس و بنیاد ملت‌ها و کشورها هستند و این‌ها در ایران عزیز ما خوار و حقیر شده‌اند، اگر می‌خواهید و می‌توانید لطفا فرهنگ کشور و مردم را با پاک و سالم‌سازی حوزه‌های فرهنگ و هنر و سینما و صداوسیما و به کارگیری عوامل و عناصر متعهد و سلامت این عرصه‌ها احیا کنید و زندگی را به فرهنگ و هنر و هنرمندان و رسانه ها بازگردانید،اگر هم نه، لطفا شرایط و اوضاع را از این بدتر نکنید.مهاجمان ملت و کشور در خارج از ایران نیستند،در داخل کشور و درون لباس‌ها و گفتارها و کردارهای منافقانه، مانند کبک خود را پنهان کرده‌اند!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *