15:17

فیلم هندی «کی‌جی‌اف» عنوان دومین فیلم پرفروش این هفته جهان را از آن خود کرد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم «کی‌جی‌اف: بخش دوم» ساخته پراشانت نیل با نقش‌آفرینی یاش دومین فیلم پرفروش جهان در آخر هفته‌ای که گذشت بود و توانست بیش از ۷۰ میلیون دلار بفروشد.
فیلم‌ «کی‌جی‌اف» که توسط ویجای کراگاندور تهیه شده، با بودجه‌ای ۱۳ میلیون دلاری ساخته شده است. شرکت هومباله فیلمز که پشت آن بوده تایید کرده که فیلم در چهار روز توانست ۵.۴۶ میلیارد روپیه (۷۱.۶ میلیون دلار) بفروشد.
این فیلم دنباله «کی‌جی‌اف: بخش اول» سال ۲۰۱۸ است که ۳۳ میلیون دلار فروخته بود و پرفروش‌ترین فیلم به زبان کانارا در تاریخ شده بود. داستان آن فیلم در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی به وقوع می‌پیوست و درباره سفر گانگستری به نام راکی و تلاش او برای کنترل کردن محدوده‌های جدید بود.
داستان فیلم دوم درباره ادامه سفر او و مقابله با رقبای جدید از جمله نخست‌وزیر هندوستان است. قسمت دوم همچنین از مجموعه‌ای از بازیگران هندی شناخته‌شده از جمله سانجای دوت، راوینا تاندون و پراکاش راج استفاده می‌کند.
این فیلم روز چهاردم آوریل اکران شد که برای شماری از جوامع هندی روز اول سال نو است. فیلم به زبان کانارا است و دوبله تلوگو، تامیل، هندی و مالزیایی دارد. در آمریکا این فیلم کار خود را با ۲.۸ میلیون دلار فروش آغاز کرد.
در آخر هفته‌ای که گذشت، یک بلاکباستر هندی دیگر هم عملکرد خوبی در گیشه داشت. فیلم «RRR» ساخته اس‌اس راجامولی با نقش‌آفرینی ان‌تی‌آر جونیور و رام چاران توانست ۶۵ میلیون دلار بفروشد و فروش کل خود را به ۱۴۰ میلیون دلار برساند.
قسمت دوم «کی‌جی‌اف» در پرده‌های آی‌مکس هند و جهان هم موفق ظاهر شد. افتتاحیه آی‌مکس آن در هند با کسب ۷۶۲ هزار دلار از «اسپایدرمن: بازگشتی به خانه نیست» هم بیشتر فروخت. در سطح بین‌المللی، این فیلم ۱.۱ میلیون دلار از ۹۵ پرده آی‌مکس کسب کرد.
فیلمی که توانست در آخر هفته‌ای که مصادف با عید پاک در آمریکا بود در رتبه اول جهانی قرار بگیرد «هیولاهای خارق‌العاده: رازهای دامبلدور» با ۱۱۴.۷ میلیون دلار فروش بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *