15:15

اورلاندو بلوم از جمله سفیران یونسکوست که در ساخت مستندی درباره تاریخ ۷۵ ساله یونیسف مشارکت داشته است.
به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در مراسم هفتاد و پنجمین سال فعالیت یونیسف مستندی به تهیه‌کنندگی اورلاندو بلوم، سوفیا کارسون و لوسی لیو سفیران یونیسف، نمایش داده شد که اکنون اکران عمومی می‌شود.
در حالی که این چهره‌ها به عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای ساخت مستند «اگر داشته باشی» انتخاب شدند این فیلم به کارگردانی بن پرادفوت برنده جایزه اسکار ساخته شد.
بن پرادفوت مستند سازی است که برای فیلم کوتاه «ملکه بسکتبال» در سال ۲۰۲۲ جایزه اسکار دریافت کرد. در این فیلم فعالیت‌های یونیسف برای کمک به کودکان و خانواده‌های آنها در سراسر جهان تصویر شده است.
پرادفوت از این فیلم به عنوان فیلمی یاد کرد که پس از تجربه دوران تاریک کووید می‌تواند خوش‌بینی و الهام بخشی را به مردم جهان یادآوری کند.
یونیسف که پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شد در بیش از ۱۹۰ کشور به ارایه مراقبت‌های بهداشتی، تلاش برای تامین آب سالم و بهداشت، تغذیه، آموزش و امداد اضطراری و توزیع واکسن برای نیازمندترین کودکان و خانواده‌ها پرداخته است.
اورلاندو بلوم بازیگر «ارباب حلقه‌ها» و «دزدان دریایی کاراییب» از سال ۲۰۰۹ به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف شناخته شده است. کارسون در سال ۲۰۲۰ همکاری‌اش را با یونیسف آغاز کرد و لیو از سال ۲۰۰۴ به عنوان سفیر یونیسف منصوب شد.
«اگر داشته باشی» اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ در مراسم هفتادوپنجمین سال فعالیت یونیسف پخش شد اما قرار است از اواخر ماه آوریل برای عموم منتشر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *