13:25

آدام وینگارد کارگردان «گودزیلا در برابر کونگ» فیلم انیمیشن «تاندرکتس» را می‌سازد.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، در حالی که جدیدترین فیلم آدام وینگارد یعنی «گودزیلا در برابر کونگ» از شب پیش (چهارشنبه) در آمریکا روی پرده رفته و از اچ‌بی‌او مکس هم پخش می‌شود و امید می‌رود رونقی به سینماهای آمریکا بدهد، اعلام شد کارگردان این فیلم پروژه جدیدی را در برنامه دارد.

حالا وینگارد قرار است کارگردان فیلم «تاندرکتس» شود که یک فیلم بودجه بالا بر پایه یک سریال انیمیشن تلویزیونی است که بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ روی آنتن رفته بود. این داستان نوشته رنکین بیس است.

فیلمنامه اولیه پروژه را دیوید کاگشال نوشته اما وینگارد در همراهی با سایمون برت فیلمنامه را بازنویسی می‌کند و پروژه تبدیل به ترکیبی از جلوه‌های تصویری و انیمیشن خواهد شد.

این مجموعه متمرکز بر گروهی از موجودات بیگانه انسان‌نما گربه‌مانند است که در سیاره‌ای به نام تاندرا زندگی می‌کنند که در حال از بین رفتن است. به این ترتیب گروه تاندرکتس مجبور می‌شوند سیاره‌شان را ترک کنند.

فیلم جدید از سریال انیمیشن به عنوان نقطه پرش اولیه خود استفاده می‌کند اما در ادامه وینگارد آن را به جهتی هدایت می‌کند که خودش سال‌هاست برای آن برنامه‌ریزی کرده بود.

این نکته نیز قابل توجه است که از زمانی که وارنرمیدیا – که کمپانی مادر برادران وارنر است- کارگردان‌های فیلم‌های وارنر را متعجب کرد و تمام فیلم‌های سال ۲۰۲۱ شرکت را در کنار اکران سینمایی در سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس هم قرار داد، وینگارد حالا نخستین فیلمسازی شده که قراردادی جدید با برادران وارنر امضا می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *