14:29

کارگردان سریال جدید «اهل جهنم» از ساختن یک دنیای سینمایی جدید از کار‌های خود خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یئون سانگ هو، کارگردان فیلم «قطار بوسان» (Train to Busan) و «اهل جهنم» (Hellbound)، به دنبال خلق یک دنیای سینمایی از کارهایش است.
این کارگردان در مصاحبه اخیر خود، در مورد برنامه اش برای جمع کردن شخصیت‌ها و برنامه‌ریزی مختلف کارهایش در یک جهان مشترک توضیحاتی داد.
از جمله آثار پرطرفدار این کارگردان می‌توان به «قطار بوسان» ۲۰۱۶، «قدرت ذهنی» ۲۰۱۸ و سریال اخیرش تحت عنوان «اهل جهنم» در نتفلیکس اشاره کرد.
این کارگردان گفته است: من همیشه در ذهنم خلق یک بسته کامل شبیه به کسل راک، دنیای تخیلی استفن کینگ را تصور می‌کردم.
کسل راک، شهری خیالی است که به وسیله کینگ به وجود آمده است و به عنوان یک فضای مشترک برای برخی از رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش از جمله «منطقه مرده» (The Dead Zone) و «جنازه» (The Body) عمل می‌کند.
با این حال، یئون به این موضوع اعتراف کرد که جاه‌طلبی او برای ایجاد یک فضای مشترک برای مجموعه کارهایش، در نهایت، چالشی برای دستیابی به این هدفش خواهد بود؛ به طوری که در این خصوص گفت: از آنجا که آثار من توسط شبکه‌ها و شرکت‌های تولیدی مختلفی خلق و منتشر می‌شوند، فکر می‌کنم تحقق این رویا دشوار است.
یون در بخش دیگری از مصاحبه‌اش به الهام خود از «اهل جهنم» اشاره کرد و گفت: من به شدت کنجکاو شدم که چگونه کلمه ” جهنم “، در وهله اول، به وجود آمد و نیاکان ما برای رسیدن به این کلمه چه تجربیاتی داشته اند؛ اگر هیچ‌کس آن را ندیده است، جهنم چگونه است؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *